Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tekisitte mun tilanteessa?

Vierailija
23.02.2020 |

Eli oon määräaikasella sopimuksella alalla, jossa töitä on tarjolla paljon. Määräaikainen työni loppuu toukokuun lopussa 2020. Tästä eteenpäin mulla ei ole siis työtä.
Kuulun kassaan, joten sieltä sitten saan tietenkin päivärahaa jos oon työtön.
Juuri tällä mun ihan omimmalla suuntauksella tällä alalla ei ole kesäisin paljoa työtä tarjolla, mutta syksyksi varmasti taas on. Toki on muita töitä tälläkin alalla jotka ei ole ihan tätä ominta alaa, ja niihin myös haetaan kesätyöntekijöitä.

Jos oon työtön kesällä, ja teen keikkatyötä 3 pvänä kuukaudessa, niin saan käteen 1800 euroa.

Jos taas löytäisin kesätyön ja tekisin 38 h viikossa kokopäivätyötä koko kesän ajan, niin saisin siitä käteen rahaa 1700 eurosta ylöspäin riippuen tuleeko työstä iltalisiä ja viikonloppulisiä, jos kyseessä päivätyö niin saisin tuon 1700 euroa täysistä tunneista.

Ja tällöin mulla ei siis olisi lomaa luultavasti koko kesänä ja syksyksi varmasti löydän työtä, eli lomaa ei olisi ollenkaan missään vaiheessa, ehkä vasta vuoden päästä sitten.

Niin mitä mieltä olette, kannattaako minun nyt hakea kaikkia mahdollisia töitä vaikka ne ei vastaisikaan täysin tätä ominta juttua tällä alalla jotta olen työllinen?? Vai kannattaisiko minun olla työtön kesän ajan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia kiitos

Vierailija
2/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin anaalitapin pyllyyn, gägin suuhun ja räpläisin itseäni puolialasti maksucamissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaako koko kesän tehdä töitä ilman lomia ja saada vähemmän rahaa kuin jos tekisi vain vähän töitä, olisi paljon lomaa ja saisi enemmän rahaa.

Hmm, vaikea päätös...

Vierailija
4/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vaihtoehto eli olisin rauhassa työttömänä ja tekisin ne muutamat keikat.

Vierailija
5/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja jäi vielä siis tää että asumistukea tosiaan saisin työttömänä vielä 100 e tuohon päälle. Työssäkäyvänä en sais.

Eli työttömänä tulot kuussa: 1900e

Ja työllisenä tulot kuussa : 1700e.

Vierailija
6/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin just niin kuin itsestä parhaalle tuntuu ja paskat nakkaisin toisten mielipiteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan