Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan laihtua, jotta olisin seksuaalisesti haluttavampi!

Vierailija
23.02.2020 |

Ahdistaa kun en ole timmi.
Ei minussa mitään vikaakaan ole (miehetkin aina sanovat) mutta en pysty heittäytymään seksiin täysillä kun mietin vatsamakkaroitaitani, en vain kestä epätäydellisyyttä itsessäni.

Olen kaunis kylläkin, minusta saa upean kun vähän laittautuu paremmin ja pukee kivat vaatteet päälle mutta kun vaatteet ovat pois niin hyvä, että kestän katsoa itseäni peilistä.
Alastomuus on hirveää. Vielä kun kumppanina on treenattu ja komea mies, niin tunnen syyllisyyttä, etten ole tarpeeksi hoikka ja timmi.

Teen mitä vain nyt, jotta vain laihtuisin, kiristyisin ja voisin heittäytyä sänkypuuhiin koko olemuksellani.
Haluan olla täydellinen versio itsestäni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillälailla. Onnea siihen.

Vierailija
2/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laihduta sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoista tekoihin ap.

Vierailija
4/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En ole harrastanut seksiä vuosiin enkä haluakaan ennen kuin olen timmi.

Vaikka edellisen mielestä vartaloni oli kuinka "paras ikinä" niin ahdistaa ajatuskin alastomuudesta jonkun edessä. Olen kurvikas kyllä, enkä lähelläkään ylipainoa, mutta en todellakaan timmi.

Vierailija
5/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia nämä naisten ulkonäköpaineet. Ei sitä miestä kiinnosta sun  makkarat.

Vierailija
6/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että se on loputon suo. Vaikka itse olen suhteellisen hoikka ja useamman vuoden käynyt aktiivisesti salilla, sitä ei vain koskaan ole tyytyväinen itseensä. Milloin pitäisi saada vatsalihakset näkyviin, milloin ärsyttää se pieni rasvamäärä pakaran sivulla, milloin tajuaa, että hups, nyt on jääneet takaolkapäät tai pohkeet kehityksestä jälkeen ja senhän näkee kaikki.

Laihtuminen ei takaa onnea. Sen toteuttamisen lähtökohtana kannattaa yrittää pitää mielessä terveys, ei ulkoiset tekijät. Varsinkin aidosti timmin vartalon saavuttaminen on monen vuoden kovan työn takana, eikä sitä pidä tavoitella kuin ainoastaan sen vuoksi, että audosti nauttii treenaamisesta.

Vierailija
7/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän kuullostat aivan upealta kyryppää ahmivalta p-.ort.ol.ta! ! Upea olet! ;)

Vierailija
8/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanina silti treenattu ja komea mies. Huoh... Ei tässä taviskroppaisen miehen elämässä ole mitään järkeä, kun taviskroppaiset naisetkin kelpuuttavat vain treenatut miehet ja itselle jää vain reilusti ylipainoiset.

Tasan ei mene tasot...

Vierailija
9/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelet nyt vaan lutguttamaan sitä kyryppää niin suurella vimmalla kun mahdollista ja harjaannutat bimberoisesi kireystason huippuunsa kuulien avulla, niin vola!

Miten tämä auttaa aloittajan ongelmaan? Nuo asiat voivat olla jo ihan hallussa.

Vierailija
10/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä ei selvästikään ole ulkonäössään ongelmaa, mutta pointti on kyllä hyvä ja kannatettava. Haluttavuus ja haluaminen lisääntyy kaikilla osapuolilla, jos viitsii nähdä vaivaa normaalin kropan eteen. Terveyskin tykkää.

Kaikki voittavat.

Vierailija
11/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanina silti treenattu ja komea mies. Huoh... Ei tässä taviskroppaisen miehen elämässä ole mitään järkeä, kun taviskroppaiset naisetkin kelpuuttavat vain treenatut miehet ja itselle jää vain reilusti ylipainoiset.

Tasan ei mene tasot...

No ei minulla ainakaan ole ollut mitään treenattuja. Mutta en ole "taviskroppainen", en vain ole rasvaton. Miehet tästä tuntuvat pitävän, minä itse en.

Vierailija
12/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia nämä naisten ulkonäköpaineet. Ei sitä miestä kiinnosta sun  makkarat.

Itseä ainakin kiinnostaa ja se vaikuttaa seksiin.

Ja ihan tarpeeksi montaa kertaa on kyllä tullut luettua että ne makkarat kiinnostaa miehiäkin, negatiivisessa mielessä.

Vierailija
13/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kiinnostaa. Miksi ne sitten nimittelee läskiksi ja norsuksi ? Onko se jokin hellittelynimi puolisolle. Ikinä ei ole luonteesta valitettu, mutta auta armias mitä ruotimista on kun ei näytä missille tai on muutama kilo väärässä paikassa!

Vierailija
14/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kiinnostaa. Miksi ne sitten nimittelee läskiksi ja norsuksi ? Onko se jokin hellittelynimi puolisolle. Ikinä ei ole luonteesta valitettu, mutta auta armias mitä ruotimista on kun ei näytä missille tai on muutama kilo väärässä paikassa!

Miksi kukaan haluaisi sänkyyn tuollaisen miehen kanssa? Jos mieheni ikinä haukkuisi minua tai ulkonäköäni, hän olisi heti entinen mieheni. Haluan sänkyyni sellaisen miehen, joka on sivistynyt, viisas, älykäs, kiltti ja kohtelias.

Vierailija
15/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelmasi ei ole se vartalo vaan kehosuhde ja sitä ei voi ratkaista laihduttamalla.

Koita tehdä asialle jotain ennen kun tulet vielä vanhaksikin tai sussa ei ole kohta enää mitään muuta jäljellä kuin itseinho ja arvottomuus.

Vierailija
16/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat vereviä, elämäniloisia ja hauskoja, nättejä naisia. Nipot ja takakireät vatsamakkaroiden stressaajat eivät useimpia sytytä. Vaikka pääsisit eroon vatsamakkaroista ja saisit täydellisen vartalon, niin kireä ja perfektionistinen luonteesi näkyisi sitten jossain muissa asioissa.

Vierailija
17/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Tiedän ettei tämä varmasti paljoa auta, ja sinulla on varmasti vääristynyt kehon kuva.

Itse henkilökohtaisesti pidän seksikkäänä jos nainne on lihava ja vatsamakkarat aian söpöjä.

Vierailija
18/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa?

Minä olin tytyväinen itseeni ja luulin olevani haluttava, kun olin 168 cm ja 65 kg. Mies lopetti seksin pitkäksi aikaa ja kun kysyin lopulta, että miksi, hän huusi että olen niin sairaan lihava, ettei pysty panemaan kanssani.

Ihan mieheltä ovat ulkonäköpaineeni siis peräisin.

Vierailija
19/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suo siellä, vetelä täällä. Olin itse mielestäni ylipainoinen, vyötärö ei paljon eronnut lantion mitasta. Miehen mielestä olin hyvän näköinen, rinnatkin olivat isot ja terhakkaat, D- kuppi. Sitten päätin laihtua. Ja laihduin. Nyt on painoindeksi alle 20 ja vyötärö 64. Kasvoista hävisi kaikki pyöreys, poskiluut näkyvät. Menkatkin hävisivät olemattomiin. Istuinluut näkyvät pebassa. MUTTA se pahin, rinnat ovat enää B-kupilliset ja roikkuvat kuin miesten kassit. Nyt olen tyytyväinen painooni, mutta mies sanoo, että ennen oli kaikki paremmin ja minun pitäisi lihoa. Lääkäri sanoi, ettei se läski palaa enää rintoihin vaan vatsanseudulle eikä ole siellä terveellistä. Joten hän kielsi lihottamisen. Voi kunpa olisin osannut laihduttaa vain kolmasosan tästä ja senkin vain vatsasta!!!!!

Vierailija
20/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

loparit

Vierailija kirjoitti:

Aijaa?

Minä olin tytyväinen itseeni ja luulin olevani haluttava, kun olin 168 cm ja 65 kg. Mies lopetti seksin pitkäksi aikaa ja kun kysyin lopulta, että miksi, hän huusi että olen niin sairaan lihava, ettei pysty panemaan kanssani.

Ihan mieheltä ovat ulkonäköpaineeni siis peräisin.

No miksi sä oot tollasen miehen kanssa. Jos mies vastaa niin sillä ei ole hajuakaan hyvästä seksistä ja oikeasta antautumisesta nautinnolle.

Ap sido sen miehen silmät kokeeksi. Seksin täytyy tuntua ja ku se tuntuu oikeasti, niin kroppa reagoi ja se nyt vaan menee sillon välillä kurttuun vaikka ois miten timmi.