Missä maissa sinua on ryöstetty?
Kommentit (18)
Ihan Kanarian saarella, Inglesissä.
Uuden vuoden bileiden jälkeen nukuin hotellihuoneessa erittäin tumussa, ja muu seurue lähti rannalle, koska olivat paremmassa hapessa. Avaimia oli vain yksi , joten jättivät takapihan oven auki, joka johti suljetulle omalle sisäpihalle. Josta oli lukittu portti kadulle.
Nukkuessani joku oli rullannut seurueemme tavaroita, joita sitten illalla listasimme.
Olo oli aika jäätävä, kun tajusin jonkun hiippailleen huoneessamme, samalla kun nukuin toisessa makuuhuoneista.
Venäjällä, melkein. Repun saivat viillettyä auki, mutta lompakko oli onneksi kädessäni siinä vaiheessa.
Liettuassa kanssa, Vilnassa. Ne on siellä niin köyhiä että niille kelpas mun antiikkiset noksun puhelimet ja digikameraat.
Myös Helsingin rautatieasemalla.
Ei missään
Yli 50 maata ja yli 80 reissua takana
Neljassa maassa aunut, missaan ei ole ryostetty. En myoskaan toikkaroi missaan kannipaissani.
Suomessa melkein päivittäin. Nämä hinnat ovat suoranaista ryöstöä täällä!
Ei missään sillä olen varovainen mutta en näytä sitä ulkopuolisille. Turistit huomataan kaukaa ja ovat helppoja uhreja. Matkustetaan todella paljon, joka vuosi monta kuukautta.
Suomessa. Joka ikinen kuukausi valtio vie puolet palkastani rahoittaakseen yleistä vetelehtimistä.
Siis onko joku perusolettamus että olisi ylipäätään ryöstetty? Olen matkustellut n. 50 maassa ja asunut muutamassa, eikä koskaan ole ryöstetty tai edes yritetty. Ilmeisesti olen tehnyt aina jotain väärin.
Suomessa. Joka kuukauden viimeinen päivä ryöstetään kolmatta tonnia, ennen kuin edes näen rahoja.
Toivottavasti te ryöstöjen "uhrit" olette poikien vanhempia.
Mieheni yritettiin ryöstää keskellä päivää Vaasan Prisman edessä automaatilla, mutta meni pupu pöksyyn, kun mieheni kääntyi ympäri. Ikävä jos joku nyt loukkaantuu tästä, mutta tämän yrittäjä oli taas u l k o m a a l a i n e n.
Ihan Suomen Turussa.