Miksi köhiviä ihmisiä pidetään asiakaspalvelussa?
Tuntuu ilkeältä tehdä ostoksia, kun myyjä köhii, aivastelee ja pärisyttää nuhaista nenäänsä kassalla. Pakkaa tavarat kassiin kädellä, johon juuri yski.
Toisessa liikkeessä ruskettunut myyjä kulki hyllyjen välissä köhimässä.
Miksi nämä ihmiset ei ole kotona tervehtymässä?
Kommentit (17)
Pitäisi tässä tilanteessa saada. Lähdin liikkeestä, jätin jo keräämäni tavarat ostamatta.
Köhimisen takia ei saa saikkua. Ja kuka voi muutekaan olla pois töistä 2 viikkoa, jonka nuha yleensä kestää?
Flunssan oireet voi kestää kuukaudenkin ilman, että on sitä kuumetta tai muuta syytä, josta saa saikkua.
Älkääs ihmiset esittäkö ihan pässejä. Myyjä on niin sanottu aikapienipalkkalainen. Suomessa on se ekan päivän karenssi. Sekin raha on meille pikkupalvelijoille iso raha. Laskekaa siitä yks plus yks. Lehmät.
Pitäisikö olla puoli vuotta sairaslomalla? Mulla alkoi siitepölyallergian oireet jo pari viikkoa sitten. Ja jatkuu siihen asti, että pujokin lopettaa kukintansa.
Ihmettelen kyllä, onko liikkeillä varaa siihen, että asiakkaat kaikkoavat?
Koska jos jäät saikulle niin heti alkaa työpaikkakiusaaminen ja spekulointi siitä että miksi työkaveri on sairaslomalla.
Pitääkö vain amp ua ittensä, niin lakkaa häiritsemästä muiden näkökenttä?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulla on varaa siihen, että työntekijöitäni ylenkatsovat kuspäät kaikkoavat kiusaamaan muita kauppiaita. Ei tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos jäät saikulle niin heti alkaa työpaikkakiusaaminen ja spekulointi siitä että miksi työkaveri on sairaslomalla.
Pitääkö vain amp ua ittensä, niin lakkaa häiritsemästä muiden näkökenttä?
Anteeksi jos toteamme ääneen, että jatkuva saikuttaminen HÄIRITSEE muiden työntekijöiden työtä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö olla puoli vuotta sairaslomalla? Mulla alkoi siitepölyallergian oireet jo pari viikkoa sitten. Ja jatkuu siihen asti, että pujokin lopettaa kukintansa.
No ehkä Suomi eiole sulle sopiva maa.
Vauvapalsta saa minut hulluksi.
Joka toisessa keskustelussa haukutaan saikuttavat työkaverit ja joka toisessa haukutaan sairaana töihin tulevat. Mitä vttua siis tässä pitää sairaana tehdä, kun kaikki on väärin?!
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka kaikkoavat myyjän köhimisen tai nuhan takia ovat todella marginaalinen osa. Käyhän siellä kaupassa vielä suuremmissa määrin asiakkaitakin, joilla on flunssa. Flunssaisia ihmisiä on kaikkialla. Ainoastaan immuunipuutteisten on syytä vältellä julkisia paikkoja tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulla on varaa siihen, että työntekijöitäni ylenkatsovat kuspäät kaikkoavat kiusaamaan muita kauppiaita. Ei tule ikävä.
Kuulostaa siltä, että esineellistät työntekijäsi, niin kuin joku orjaisäntä.
Ensimmäiseksi ajattelet, että voi, jos joku ylenkatsoo sairasta työntekijääsi.
Sen sijaan, että miettisit, että heidän sairaana kuuluu parantua levossa. Ja omaa vastuutasi heidän hyvinvointinsa suhteen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että esineellistät työntekijäsi, niin kuin joku orjaisäntä.
Ensimmäiseksi ajattelet, että voi, jos joku ylenkatsoo sairasta työntekijääsi.
Sen sijaan, että miettisit, että heidän sairaana kuuluu parantua levossa. Ja omaa vastuutasi heidän hyvinvointinsa suhteen!!!
Oletko itse töistä poissa ihan aina kun nenäsi on tukossa tai vuotaa? Tai jos sinua yskittää? Omalla kohdallani tuo tarkoittaisi käytännössä puolen vuoden poissaoloa töistä joka ikinen vuosi allergioiden vuoksi.
Sähköyhtiön asiakaspalvelija söi räkäänsä.
No sitä samaa saadaan teiltä asiakkailta, joten pöpöjen määrä on joka tapauksessa vakio.
Se on aina yhtä ihanaa kun ensin niistetään, sitten kaivetaan se lompsa samasta taskusta mihin tuli se räkäinen liina just laitettua, nuolastaan sormia että saa paremman otteen setelistä, joka ojennetaan mulle myyjälle.
Tai kun palvelutilanteessa yskäistään päin näköä niin että mun tukka hulmuaa, se nyrkki edessä ei auta mitään.
Tai kun kuulet, kuinka asiakas selittää tuttavalleen kuinka oli ripuloinut koko edellisen yön. Mitä helvattua teet siinä ihmisten ilmoilla!
Että joo.
Koska pelkän flunssan takia ei saa saikkua. Siksi.