Kansalaisaloite polttoaineveron laskemiseksi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Luuleeko tämä tyhmä kansa ettei esim. sähköautojen yleistyessä polttoaineverolle keksitä jotain vastaavaa?
Haluaisin kysyä ihan samaa, miksi minun pitäisi haluta vähemmän verotuloja valtiolle? Missä jamassa jo nyt on tiet, vanhustenhoito, jne.
Lentoveroa saisi mielummin nostaa. Lentäminen 80% hupia, autoilusta ehkä joku 5-10% hupiajoa. 2-3 lentolomaa vuodessa tekevä saastuttaa helposti yhtä paljon kuin keskiverto autoilija. Laskekaa finnairin CO2 laskimella jos ette usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Luuleeko tämä tyhmä kansa ettei esim. sähköautojen yleistyessä polttoaineverolle keksitä jotain vastaavaa?
Haluaisin kysyä ihan samaa, miksi minun pitäisi haluta vähemmän verotuloja valtiolle? Missä jamassa jo nyt on tiet, vanhustenhoito, jne.
Ongelma ei ole verotulojen määrässä vaan siinä että mihin ne käytetään.
Esim 3.4 miljardia máahanmuuttoon on aivan liikaa.
Tai sitten voitaisiin lopettaa ilmastonmuutoshuuhaan rahoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
No sinähän haluat velkarahajärjestelmää,oletko yksinkertainen?
Nostaa sitä pitää! Kaikki autoilijat saastuttaa.
t. Autoton ja sitä kautta päästötön
Vierailija kirjoitti:
Nostaa sitä pitää! Kaikki autoilijat saastuttaa.
t. Autoton ja sitä kautta päästötön
Et ole, jos et elä luontaistaloudessa. Sun ruuat, vaatteet ja muu kuljetetaan autoilla kauppaan. Kuljet ehkä julkisilla. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ongelma ei ole verotulojen määrässä vaan siinä että mihin ne käytetään.
Esim 3.4 miljardia máahanmuuttoon on aivan liikaa.
Joo alennetaan polttoaineverotusta 3,4 miljardia. Meillä on jo vastaus, mistä ne rahat otetaan.
Työperäiseen maahanmuuttoonhan tämä ei puraise. ;)
Miksi?