Hotel Swan sarja
Kamalaa myötähäpeää aiheuttavaa paskaa.
Sarja on yritetty tehdä jenkkityyliseksi. Ei istu suomalaiseen kulttuuriin ja käytökseen pätkääkään. Väkinäinen.
Hotellin johtajattareksi ja pääosan esittäjäksi valittu epäuskottava näyttelijä. Sopisi toiseen rooliin. Ei johtajamainen.
Kommentit (41)
Ja tunnarimusiikki on kunnon korvienraiskaus
Vierailija kirjoitti:
Ja tunnarimusiikki on kunnon korvienraiskaus
Niin on! Aivan järkyttävää kirkumista.
Sarjaa en ole katsonut, mutta tuo hotellinjohtaja on kuuma. 😍
Neljä jaksoa katsoin. On kyllä myötähäpeää herättävä.
Hyiyök, ei pystyny kattoon. Se milka olis sopinu hotellinjohtajaksi paremmin ja tää oona? Pollariksi.
Vierailija kirjoitti:
Hotellin johtajattareksi ja pääosan esittäjäksi valittu epäuskottava näyttelijä. Sopisi toiseen rooliin. Ei johtajamainen.
Tämä. Liian pikkutyttömäinen ulosanti. Ilmeet ja eleet etenkin ensimmäisessä kohtauksessa baarissa aivan tuskaisen kehnoa näyttelemistä.
Sillo ku ton mainos alko pyörii töllössä niin siinä ei kerrottu mitenkää et olis uus tv sarja. Luulin iha oikeesti et se on hotellin mainos ja ajattelin "ompas erikoinen mainos". Sarjaa en ole kattonut eikä kiinnosta.
Laadukkaat puitteet, mutta umpisurkea, tökkivä käsikirjoitus, joka saa ihan hyvätkin näyttelijät näyttämään huonoilta.
Kaikista huonointa oli dialogi. Miksei osata käsikirjoittaa tavalla, jolla suomalaiset puhuvat keskenään, vaan yritetään matkia jenkkiläistä ylidramaattista vuoropuhelua?
No mun mielestä ihan hyvä sarja. Pari jaksoa katsonut. Tunnarimusa on kyllä tyhmä
Mikä tuo hotellia esittävä rakennus on? ja missä
Tunnarissa naurattaa se lopun ”mad at youuu, anymore” kuulostaa kuin sanoisi ”mad ACHOOOO” eli aivastaisi.
Pukuäijät pönöttää ja naispomo on muka niin pro. Vaivaannuttavaa. Ketä kiinnostaa jotkut henkilökuntaluettelot, työvuorolistat ja tavarantoimittajat kun hotellin pomo on kadonnut mystisesti?!
Surkeinta mitä ihän äkkiä olen nähnyt. Todella huono!
Mä pidin ekasta jaksosta, erilaista.
No, olipa saippuainen. Ei mua Roope Salmisen työskentely nuorena poliisina häirinnyt yhtään, ihan ookoo, Eppu Salminenkin on aina kiinnostava, mutta miten Oona Airola oli noin huono tossa roolissa? Kuitenkin Jussi-palkittu näyttelijä. Luin just jostain lehdestä haastattelun, jossa se sanoo olevansa "hankalan näyttelijän" maineessa, koska puuttuu niin paljon käsikirjoituksiin ja haluaa muokata rooliaan kuvauksissa. Olisiko pitänyt tehdä oma osuus näyttelijänä ja olla puuttumatta muiden työhön, jos lopputulos näyttää tuolta?
Tämähän on jonkin maksullisen kanavan sarja? Ei mua kiinnosta tv-ohjelmat niin paljon, että maksaisin jostain sarjasta. Ihan turhaa mainostaa niitä maksuttomilla kanavilla.
Ja ylipäänsä aihepiiri Plääh. Taas joku rikossarja. Olisivat nyt keksineet jotai n muuta kuin taas yksi rikosmysteeri. Ja jotain muita kuin noita samoja kuluneita näyttelijöitä.
Paratiisi on parasta, mitä on pitkään aikaan nähty. Siinä Oonakin pärjäsi hyvin pappina.
Ei Sorjonenkaan huono ollut.
Bullets on aika tylsä ja sekava. Ei auta edes Kososen ihmettelevät, pyörittelevät silmät.
Heiluva kuvaustyyli on pahinta mitä tiedän :(, jota bullets edustaa.
Katson just, kahdeksas jakso alkaa. Kyllä tätä katsoo. Monia suomalaisia sarjoja en jaksa katsoa ollenkaan, esim. Sorjonen, Karppi, Sunnuntailounas...