Apua, unohdin tamponin liian pitkäksi aikaa sisälle ja
nyt vuoto haisee, ei kalalle, vaan hieman sellaiselle pilaantuneelle, vaikka on jo "uutta vuotoa". Mitä pitäis tehdä? Odotanko jos tää menee ohi vai pitäisikö ottaa yhteyttä lääkäriin? Muita oireita ei ole.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kuumetta tuu niin odottelisin päivän pari, voihan tietty olla pelkkä bakteerivaginoosikin
Niinpä. Tietysti viikonloppuna ei sitten pääse lääkäriin. Mutta ei pääse enää tänään muutenkaan kun kello on jo 11, enkä yksityisestä ala maksamaan joten odottelen kai. ap
Mene lääkäriin. Kuinka pitkäksi aikaa unohdit?
Vierailija kirjoitti:
arviolta se oli sisällä n. 14 h :( Ap
Jos ei mene ohi muutamassa päivässä tai nousee kova kuume, sitten lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on tuon ajan melkein joskus ollut kun öisin pidän tamponia ja unet ovat venähtäneet. Ajattelin että puhutaan jostain yli vuorokauden ajasta.
Jospa römpsä puhdistaisi vielä itse itsensä. Käytä nyt loppumenkkojen ajan siteitä.
sanoisin näin maallikkona, että jos ainoa oire on pahanhajuinen vuoto, ei tarvitse hätäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on tuon ajan melkein joskus ollut kun öisin pidän tamponia ja unet ovat venähtäneet. Ajattelin että puhutaan jostain yli vuorokauden ajasta.
Joo eihän siinä muuten mitään, mutta kun oli kehittänyt hajun. tamponi oli ihan täynnä kun sen poistin, sillon jos se on pysynyt osittain jopa kuivana niin tuskin bakteerit villiintyy. No toivotaan et ongelma korjaantuu. kiitos kaikille
Ap
Kannattaa varmuuden vuoksi nussia rivakasti.
Jos ei kuumetta tuu niin odottelisin päivän pari, voihan tietty olla pelkkä bakteerivaginoosikin