Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin AliExpressistä yli viikko sitten, eikä paketti ole vieläkään saapunut

Vierailija
19.02.2020 |

Pitäisikö soitella paketin perään? Onko sinne joku asiakaspalvelunumero jossain? Sori en tiedä, kun on eka tilaus kyseessä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pikana tilasit, niin pitäisi olla jo täällä. Muuten menee about 3 viikkoa.

Vierailija
2/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 viikkoa kestää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt kohta kk. Onneksi oli halpa tilaus. Saattaa olla, että en saa ollenkaan.

Vierailija
4/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin joulukuun alussa ja paketti tuli nyt maanantaina...ikinä ennen ei kyllä ole kestänyt näin kauaa. Yleensä menee 3-5 viikkoa.

Vierailija
5/18 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Lisäksi se on kiinalaisten versio Amazonista, kysele siltä myyjältä.

6/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silkkitietä pitkin kameleilla", joten voi kestää 4-5 viikkoa.

Vierailija
7/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissasiko kyselet?

Oletko kuullut viruksesta nimeltä korona? Jonka takia kaikki lennot Kiinasta Eurooppaan on keskeytetty? Voisikohan tällä olla jotain merkitystä viivästyksessä, vai miten kuvittelit pakettisi sieltä saapuvan?

Vierailija
8/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei paljon kannata Kiinasta tilailla, kun sekä paketin lähetys että saapuminen kestävät todennäköisesti vielä kauemmin kuin yleensä. Siellä on kaikki hommat jumissa, lienet kuullut Coronasta?

Vierailija
9/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeimmillaan mulle on paketti tullut vajaassa parissa viikossa. Kuukauden päivät siinä yleensä kestää, normaalioloissa. Nyt saatat kesään mennessä saada pakettisi ;)

Vierailija
10/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin joulukuun alussa ja paketti tuli nyt maanantaina...ikinä ennen ei kyllä ole kestänyt näin kauaa. Yleensä menee 3-5 viikkoa.

Mulle tuli eilen marraskuisia nyssyköitä, joita en uskonut näkeväni ja rahatkin olin osasta saanut jo takaisin.

Vierailija
11/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä ei paljon kannata Kiinasta tilailla, kun sekä paketin lähetys että saapuminen kestävät todennäköisesti vielä kauemmin kuin yleensä. Siellä on kaikki hommat jumissa, lienet kuullut Coronasta?

Joo, olen kuullut. Se olut?

Vierailija
12/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt kohta kk. Onneksi oli halpa tilaus. Saattaa olla, että en saa ollenkaan.

Mitä ihmeen hätähousuja ja uutispimennossa eläjiä te oikein olette? :D

Vierailija
13/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen kuullut. Se olut?

Jep! Ota sitä murheeseen pakettia odotellessasi.

Vierailija
14/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virukset ovat juuri nyt verkkokaupasta loppu.

Vierailija
15/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, ihan niin kuin ei posti kulkisi koronan takia. Vttu että tällä palstalla on urpoa porukkaa.

Vierailija
16/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo, ihan niin kuin ei posti kulkisi koronan takia. Vttu että tällä palstalla on urpoa porukkaa.

Kukahan se urpo onkaan? :D

Vierailija
17/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin paketin (Ebaystä) Taiwanista ja olin varautunut odottamaan pitkään...hämmästys oli suuri, kun se tuli reilussa viikossa. Ikinä ei ole tullut noin nopeasti sieltä suunnalta!

Vierailija
18/18 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli just FB:n Wishiin ja Aliexpressiin keskittyvissä ryhmissä juttua, että moni oli tällä viikolla saanut useamman loka-marraskuussa tilatun paketin. Posti lienee marinoinut niitä jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi