Alainen uhkailee...
Miten lähtisitkö ratkaisemaan tilannetta kun yksi mun tiimin jäsenistä tuo mulle koko ajan voimakkaasti esille että kaveeraa mun oman esimiehen kanssa. Tuo esille usein että viettää vapaa aikaa hänen kanssaan, vie työasioita suoraan hänelle eikä mulle ja vihjailee niin että he suunnittelee jotain ’mun ohi’. Nää on sanallisia eikä välttämättä edes totta. Tuo nää usein esille siinä kohtaa kun teen häneen kohdistuvia päätöksiä. Koen ne uhitteluna...
Kommentit (4)
Ovat siis tekemisissä saman harrastuksen tiimoilta, että ehkä ’kavereita’ muttei kumminkaan ystäviä. Pelkään että mokaan jos otan asian esille... Eihän se tunnusta tehneensä mitään väärää...
Mä ainakin sanoin esimiehelleni suoraan, että se sotkee työkuvioita kun se päättää asioita muiden esimiesten ohi.
Zinc
Voidaan kohtuullisesti olettaa että pomon pomo (sinun esimiehesi) on jonkinlainen ammattijohtaja. Voit puhua hänelle kuin täysjärkiselle ihmiselle, ja hänen pitäisi noin puolesta lauseesta ymmärtää missä ongelma on; hänen toimintansa kaivaa maata sinun jalkojesi alta.
Jospa keskustelisit asiasta oman pomosi kanssa.