Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaisiko minua

Jos olisit ex
19.02.2020 |

Miehellä on avoliitostaan 3lasta, hyvät välit exän kanssa. Sen jälkeen parin vuoden suhde, josta puhuu todella rumasti, eivät sanojensa mukaan ole missään tekemisissä. On ihanan alun jälkeen alkanut käyttäytyä huonosti minua kohtaan, epäilee syyttä pettämisestä, nimittelee, saa tyhjästä raivokohtauksia ym. Tiedän, luin ketjua jossa henkisen väkivallan uhri kysyy apua. Pelottavan paljon samaa tämän miehen käytöksessä.

Haluaisin ottaa yhteyttä tuohon ”hulluksi kuvaamaansa” exään ja kysyä miten ero meni, ja onko ollut samanlaisia käytösongelmia. Lasten äidin kanssa en voi keskustella koska ovat yhteydessä, kahvittelevat ym jatkuvasti. Jos olisit tämä ex, vastaisitko puheluuni? Jos olisit tämä ex, soittaisitko tuolle miehelle että hänestä kysellään? En halua vaarantaa omaa tilannetta jäämällä kiinni exälle soittamisesta. Mies on todella pelottava kun raivostuu Oletan että tämä ex naisystävä on kuitenkin ainoa kuka voisi minua auttaa kertomaan millainen tämä mies oikeasti on ja miten kannattaa ero hoitaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ex-naisen koko nimen?

Aloitusyhteydenotto esim. Facebookissa?

Vierailija
2/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo ex ja mies olisi vaarallinen, en kertoisi hänelle, että hänestä on kyselty.

Mitä tietoa oikeastaan enää tarvitset, kun onhan sulla omatkin kokemukset. Mitä vielä pitäisi selvitä, jotta jättäisit miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaisi soittaa ennemmin nollalinjaan ja jutella asiantuntijan kanssa kuin alkaa ottaan exiin yhteyttä.

https://www.nollalinja.fi/?gclid=CjwKCAiA1rPyBRAREiwA1UIy8JpSeuyUt9i6Ni…

Vierailija
4/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on pelottava ja saa raivokohtauksia ja on mustasukkainen, kannattaa varmaan tehdä oma ratkaisu eikä kysellä muilta. Jos ex sanoo, että mies oli ihana, ei se muuta sun tilannetta mitenkään. Ajattele vain itseäsi. Olet ihan varmasti ansainnut normaalisti käyttäytyvän miehen.

Vierailija
5/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sinua kiinnostaa jonkun exän kokemukset. Ota silmä käteen ja katso omaa tilannettasi. Lopeta kynnysmattoilu. Kukaan itseään kunnioittava ihminen, nainen tai mies, ei jää raivoilijan ja syyttelijän kanssa suhteeseen.

Kerää rohkeutesi ja sano miehelle, että nyt otamme vähintään tuumaustauon, saat miettiä käytöstäsi. Todennäköisesti mies raivostuu tästäkin, joten se näyttää sinulle tien ulos mokomasta.

Vierailija
6/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei kannata kertoa miehelle kasvokkain erosta. Riittää kun järjestät uuden asunnon itsellesi pian ja tietojen luovutuksen estot uuteen osoitteeseen. Muualta käsin voit kertoa viestillä erosta ja sitten numero vaihtoon. Voit soittaa sen jälkeen exälle, mutta jos et halua uutta numeroa hänelle se kannattaa huomioida.

Vierailija
7/7 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen analysoinut tarkasti AP:n kirjoittamaa tekstiä, ja siitä on selvästi noussut esiin eräs ajatus; ON TULLUT AIKA JÄTTÄÄ SIKA!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän