Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmmm

Vierailija
19.02.2020 |

Hei! Jos tehdään ultraäänitutkimus emättimen kautta, ja raskaus olisikin esim. rv 20, tai jopa pidemmällä, niin näkyykö varmasti raskaus?
Kun yleensä tuolloin tehdään ultraus vatsan päältä, ja käyttäen kaikkia erilaisia 3D äänitutkimuksia.... Kävin tänään nimittäin gynekologin luona, ja pyysin jo puhelimessa että haluan ultraäänitutkimuksen vatsan päältä, koska olen varmasti jo aika pitkällä. Gynekologi sanoi että parempi näkyvyys saadaan emättimen kautta tehtynä, ei ole väliä miten pitkällä on.... jaha. Eipä näkynyt mitään. ensimmäinen raskaustesti näytti positiivista, toinen negatiivista. En ole tässä kiireen keskellä tajunnut ollenkaan että kuukautiset myöhässä yli 3kk, ja pahoinvointia ollut välillä en ole osannut oikein yhdistää sitä tähän.

Noh, yritän nyt vain uskoa että se ultraäänitutkimus emättimen kautta olisi myös näkynyt vaikka raskaus olisikin aika pitkällä, esil rv20-25. Olen vain aina kuullut ja lukenut että tuolloin se tehdään vatsan päältä, koska saadaan parempi näkyvyys. Nyt se on ilmeisesti vaihtunut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, luulisi kyllä että gynekologi osaa hommansa. Kai sitä on vaan uskottava. Jos joku tietää että ei myöhäinen raskaus oikeasti näy, jos ultraäänitutkimus tehdään emättimen kautta, niin kertokaa. Esim. omat kokemukset voi jakaa tänne vapaasti.

Vierailija
2/3 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin. Huolestunut!

koska jos onkin käynyt niin että olen raskaana, ja olisin jo aika pitkällä, niin täytyyhän minun käydä neuvolassa ym. tarkistamassa että kaikki on ok, ja raskaus sujuu hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme