Sopiva paino n. 170cm pitkälle
Mikä olisi sopiva paino 170cm pitkälle ja hoikalle naiselle. Kuitenkin lihasta olisi kiva säilyttää. Minkä painoisena te 170cm pitkät naiset olette olleet parhaassa kunnossa?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ruumiinrakenteestasi ja kehon koostumuksestasi sekä toki sukupuolestasi. Jos olet leveäharteinen ja leveälanteinen sekä lihaksikas, on ihannepainosi huomattavasti korkeampi kuin kapeaharteisella ja kapealantaisella, "lihaksittomalla" ihmisellä. Toinen voi voida parhaiten 55 kg painossa, toinen 65 ta 70 kg painossa. Samoin puhtaasti ulkoisesti arvioimalla 70 kg painava voi näyttää todella paljon paremmalta kuin 55 kg painava, jos painavammalla tuo ekstramassa tulee lihaksesta ja kevyemmällä lihasta ei ole nimeksikään.
Käy vaikka tuolta https://www.cfwinterwar.com/kilpailijat/naiset/ katsomassa, mitä painavat ja kuinka pitkiä ovat Suomen tämän hetken parhaimmistoon kuuluvat crossfittaajanaiset - noista ei yhdelläkään ole ylimääräistä kropassaan, mutta painoa parikymmentä kiloa enemmän, kuin saman mittaisilla missikandidaateilla. Se, kummat näyttävät sitten paremmalta, on toki katsojan silmässä, mutta tuskinpa nuo urheilijanaiset ainakaan huonommin voivat kuin missikandidaatit.
No onhan nuilla jokaisella ylimäärästä monta kiloa.
Ei lihakset näy yhdelläkään, mutta näkee että on siellä rasvan alla niitäkin.
Sillä on väliä, onko se "ylimääräinen" rasvaa vai lihasta. Väitätkö, että noilla naisilla on liikaa rasvaa?
No onhan nuilla lihasta ,mutta se lihas on rasvakerroksen alla. Joten on liikaa rasvaa.
Katso itse miten lihakset oikeasti erottuu niin ymmärrät.
Se vähäinen rasva mikä ei haittaa on todallakin ihan muualla kuin käsivarsissa
Miksi niiden lihasten pitäisi olla hyvin erottuvat?
Taitaa olla niitä miehiä, jotka ensin pumppaa, syö vähän aineita, sit kuivattaa itsensä, paijaa ja öljyää jokaista lihassäiettään ja odottaa naiselta samaa ;)
Oon 170.2cm ja painan 75.5 ja oon 14v
Jos olet urheilullinen/lihaksikas, 60 kg on hyvä. Jos et ole näitä asioita, 55 kg.
Vierailija kirjoitti:
naiselle 65 kg
miehelle 85 kg
85 kg 170 cm mies on kyllä todella lihava ellei sitten ole poikkeuksellisen lihaksikas (käytännössä steroideja käyttävä).
Pituus - 110 eli esim. 170 cm pitkälle hyvä paino on 60 kg.
Tuommoisilla mitoilla myös kasvojen piirteet pääsee paremmin esille, kun ei ihrat peitä kaikkea.
nimim. kokemusta on
Mies 44v, sinkku kirjoitti:
Sopiva paino naiselle on max 50kg. Kukaan ei halua ylipainosta sotanorsua tai patvinutta läskimoosesta.
T. M44
Mene nyt... Suurin osa naisista on 50 kiloisina alipainoisia. Voin kertoa, että alipainoisena, ainakin mulla, seksihalut hävisi kokonaan.
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Vierailija kirjoitti:
Jos olet urheilullinen/lihaksikas, 60 kg on hyvä. Jos et ole näitä asioita, 55 kg.
Väärin. Lihakset voi olla aika painavia. Eli lihaksikkaana voi hyvin painaa tuota enemmän.
Olen 169 cm, olen niitä naisia, joilla kaikki ylimääräinen kertyy lähinnä jalkoihin ja lantiolle. Jos painan 53-54 kg niin jalat ovat mielestäni parhaimmillaan. Mutta silloin ylävartalo on pelkkää luuta ja nahkaa. Ehkä joku 56-57 kg on taas sellainen, että en ylävartalosta ole enää ihan niin nälkiintyneen näköinen, mutta jaloissa on ylimääräistä. Jotenkin mulla on ylä- ja alavartalo ihan eri paria.
Itse näytin tulevalta painaessani 65kg tai enemmän. Riippuu siis hyvin paljon ruumiinrakenteesta
N 171 / 54
Olen lihaksikas mies ja sanoisin että mun 173kg täyttä lihasta oleva vartalo on paras siinä 62kg.
Voimatulokset on maksimissaan tuossa painossa ja kestävyys myös. Kaikki osa-alueet on silloin priimaa.
Jos naisen paino alkaa seiskalla ni sitten on huonosti asiat, ihan sama vaikka olisi lihastakin mutta on läskiäkin.