Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistava tapailusuhde

Vierailija
18.02.2020 |

Olemme tapailleet n. kuukauden verran ja mies vakuuttelee miten haluaa vain minut ja on puhunut jo avioliitosta ja yhteenmuuttamisesta jne.

Hän kuitenkin suuttui minulle kun en poistanut profiiliani deittisivustolta jossa tapasimme. Huomasin hänen profiilinsa siellä ja ajattelin tietysti että asia on ok ja että käymme keskustelun profiilien poistosta yhdessä myöhemmin jos päätämme syventää suhdettamme.

Hän on kuitenkin pettynyt ja vihainen siitä että en oma-aloitteisesti poistanut profiiliani ja hän kuulemma odotti että osoittaisin kiintymykseni näin. Olen hämilläni tilanteesta.
Hän sanoikin että ei voi enää ottaa minua vakavasti eikä halua mitään kaverisuhdetta vakavampaa.

Sanoin että asia on ok jos tämä päättyy näin, kun asiasta ei voi edes keskustella.

Nyt hän kuitenkin lähettelee viestejä kysellen että mitä minä haluan hänestä, että "pelkän kirjekaverin" jne.

En nyt ota yhtään selvää tästä käytöksestä. Ahdistaa ja tuntuu että hän yrittää painostaa minua parisuhteeseen vaikka emme edes tunne toisiamme.

Onko tämä normaalia käytöstä ja jos on niin miksi mies käyttäytyy noin?
Miten minun kannattaisi selvittää asiat hänen kanssaan? Olen vähän sosiaalisesti kömpelö eikä minulla ole kokemusta deittailusta tai parisuhteista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuokin, mies siis sano että kavereina ehkä voidaan jatkaa kun et esim. poista profiilia. ja kun vielä itse mainitset kaverina jatkumisesta, tuossahan siihen tuli sitten vahvistus. Ei mieskään ole muusta kiinnostunut.

jos sitä meinaa olla muutenkuin hengailla silloin tällöin ja ekä paneskella, kyllä se edellyttää erinäisten omien juttujen vähentämistä.

toisaalta on häiriköiviä naikkostakiasia joilla on mennyt piirit sekaisin ja tyrkytetään tiesmitä ja itketään kun ei vastata.

Vierailija
2/2 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tuota miestä millään lailla enää huomioon. Kaikki merkit viittaavat narsistiin pahimmasta päästä. Olet viisas jos hylkäät moisen kelvottumuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla