Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riiniksellä mustelma poskessa. MIksi?. Tavallaan tunnen myötätuntoa Riinistä kohtaa, Mitä se vaimoke meni sitä Kalleaki lääppimään?

Vierailija
18.02.2020 |

Tuossa kimpassa ohjelmassa kun kävivät Eestissä, niin tää vaimo lääppii ja silittelee Kallea. Ihan ääliö ja sitten yhdessä säälitään, että voi voi sitä Kalle parkaa kun tuo Riinis on tommonen.

Mutta oikeesti! Mitä siellä Torniossa olisi sille RIinikselle ees ollu? Ei mitään! Miksi sen olisi pitänyt lähteä sinne kaamoksen keskelle kökkimään. Ei sillä ole siellä ketään ystäviä eikä mitään.

Ja tuo Kallekin. Miksi sitä pitäisi sääliä? Ja miksi se lokaa sen vaimoa tolleen televisiossa SELÄN TAKANA? Riinis sanoo suoraan möläyttelee Kallen kuullen ruokapöydässä, muttei sorru tollaseen selän takana mollaamiseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä vissiin ollu riitaa siitä Tornioon muutosta...

Sitten sattu kuvausryhmä tunkemaan paikalle, ko on vasta saatu rauha maahan :(

Mun mies on justiin tollanen. Se saa kaikkien naisten säälin ja sympatiat jotenkin kerättyä itselleen ja sitten kaikki kauhistelee kun sillä on niin kauhee vaimo. Mutta se on aikuinen ihminen! Ja se saa tehä ihan omia valintoja ja tekee päätöksiä itsenäisesti. Ei se ole mikään ohjailtava lapamato. Eli olen ihan syytön moneen päätökseen mitä meidän perheessäkin on tehty. Mutta jos se päätös ei ole ulkopuolisista hyvä, niin jotenkin se on aina sitten mun syy kuitenki. 

Vierailija
2/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niillä vissiin ollu riitaa siitä Tornioon muutosta...

Sitten sattu kuvausryhmä tunkemaan paikalle, ko on vasta saatu rauha maahan :(

Mun mies on justiin tollanen. Se saa kaikkien naisten säälin ja sympatiat jotenkin kerättyä itselleen ja sitten kaikki kauhistelee kun sillä on niin kauhee vaimo. Mutta se on aikuinen ihminen! Ja se saa tehä ihan omia valintoja ja tekee päätöksiä itsenäisesti. Ei se ole mikään ohjailtava lapamato. Eli olen ihan syytön moneen päätökseen mitä meidän perheessäkin on tehty. Mutta jos se päätös ei ole ulkopuolisista hyvä, niin jotenkin se on aina sitten mun syy kuitenki. 

ja sitte sitä on aina kaikki naiset halailemassa ja lääppimässä. Ihan niinku iyyy. Lääppikää omia miehiänne tai jos ei oo ni hankkikaa oma. Kaiken maailman koronaviiruksetki siinä leviää. Tartte tulla mun perhettä tartuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

torniosta lyhyt matka hakene nuuskaa.

Vierailija
4/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako se Kalle tolle Riinikselle edes ruokaa? Jos niillä on rahat erikseen ja Kalle ostaa vaan itelle ja lapsille ruokaa ja Riinis hevosille heiniä. Ei sit itselle jää ruokarahaa ko hevoset pitää syöttää

Vierailija
7/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on riinis?