Olen 40v mies ja jään lapsettomaksi, koska en löydä kumppania. :(
Olen jo yli 5 vuotta koittanut etsiä naista joka haluaisi perustaa perheen. Täysin mahdoton tehtävä ainakin näin Helsingissä. Joko on lapsiluku jo täynnä tai sitten ei haluta lainkaan lapsia.
Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta. Rakkautta en nähtävästi saa, joten jos edes sen lapsen saisin.
Katon kateellisena perheitä jotka työntää rattaita kadulla. Miksi minä en voi saada samaa onnea?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia te naiset kannatatte jotain vaimojen hakemista aasiasta.
Kyseessä on ihmiskauppa, jossa naiset ovat kauppatavaraa.
Meillä on jo nyt täällä kaikki turvakodit täynnä näitä aasialaisia "vaimoja", koska nämä kyseiset miehet kohtelee niitä niin huonosti. Avioerotilastoja johtaa nämä aasialaiskauppaliitot.
Jotain solidaarisuutta toisia naisia kohtaan, ei naiset ole jotain kaupattavaa ja siitettävää tavaraa, jotka joutuu sitten pakenemaan turvakotiin suomalaismiestä, joka oikeasti ostaa toisia ihmisiä.
Mikähän se on koko totuus noista "vaimoista". Naisia joiden kulttuurissa raha on jumala. Ei näiden kulttuurissa tunneta mitään rakkausavioliittoja vaan taloudellinen hyöty on kaikki kaikessa. Moni näistä on entinen baarityttö ja järki eikä halu riitä muuhun kuin palata vanhaan ammattiin Suomessakin. Näitä on turha yrittää ymmärtää suomalaisessa kontekstissa järjestetyt rahan vuoksi solmitut avioliitot ovat näille ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin haluta vielä lapsia, toistaiseksi ei ole ja ikää 38 vuotta. Lasten haluaminen edellyttäisi minulla sitä, että tapaisin miehen, johon ihastun ja rakastun ja joka haluaa sitoutua minuun. Lisäksi miehellä pitää olla toimeentulopuoli kunnossa koska en halua minkään pätkätyöläisen tai pienipalkkaisen kanssa ruveta pistämään hynttyitä yhteen. Tähän jälkimmäiseen homma yleensä tökkää. Lapsettomilla miehillä ei ole kunnollista koulutusta tai on palkka, jolla juuri ja juuri elättää itsensä (tyyliin 3000 €/kk). En halua lasta köyhän miehen kanssa.
Oma kokemukseni on se, että ne puolivillaisetkin miehet ovat lapset tehneet jos vain mielenterveys on kunnossa ja ulkoasu edes hiukankin sporttiseen viittaava. Lapsettomina ovat ne vähän hissukkamaiset raasut, joita ei kukaan tähän mennessäkään ole kelpuuttanut lastensa isäksi.
Empä ihmettele, että syntyvyys laskee kun keskituloinen ei kelpaa isäksi.
Yksi kaverini tapasi miehensä netin kautta kun oli 35 ja mies 50. Vuoden kuluttua tapaamisesta asuivat yhdessä ja saivat lapsen. Onnellisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaverini tapasi miehensä netin kautta kun oli 35 ja mies 50. Vuoden kuluttua tapaamisesta asuivat yhdessä ja saivat lapsen. Onnellisia ovat.
Niin, ja oli ensimmäinen lapsi kummallekin. Kummatkin akateemisia, mukavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo nyt täällä kaikki turvakodit täynnä näitä aasialaisia "vaimoja", koska nämä kyseiset miehet kohtelee niitä niin huonosti. Avioerotilastoja johtaa nämä aasialaiskauppaliitot.
Jotain solidaarisuutta toisia naisia kohtaan, ei naiset ole jotain kaupattavaa ja siitettävää tavaraa, jotka joutuu sitten pakenemaan turvakotiin suomalaismiestä, joka oikeasti ostaa toisia ihmisiä.
Niinpä. Lisäksi nämä köyhistä oloista tulevat naiset saattavat kuvitella miehen olevan rikas ja totuus paljastuukin sitten. Tullaan vilkkaasta kaupungista tai kylästä johonkin metsämökkiin marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lisäksi nämä köyhistä oloista tulevat naiset saattavat kuvitella miehen olevan rikas ja totuus paljastuukin sitten. Tullaan vilkkaasta kaupungista tai kylästä johonkin metsämökkiin marraskuussa.
Se metsämökkikin on parempi kuin sen köyhän naisen asunto siinä vilkkaassa kaupungissa. Se köyhän naisen asunto saattaa olla siellä aaltopelti maja ilman käymälää ja pesumahdollisuuksia. Naisen hampaat ovat todennäköisesti täynnä reikiä kun köyhillä ei ole minkäänlaista hammashoitoa. Se köyhyys on siellä ihan jotain muuta kuin Suomessa. Olen toki nähnyt tuolta tulleita naisia jotka käyvät töissä ja oma lukunsa ovat sitten nämä entiset baaritytöt.
Oman kokemukseni mukaan kolmekymppiset naiset tahtovat parisuhdetta ja perhettä. Näitä on tuossa pyörinyt useampi.
Kyllä nelikymppisellä miehellä on kysyntää kunhan on asiat kunnossa.
Niin. Harva nainen haluaa tehdä lapsia lyhyen tuttavuuden jälkeen, useimmat haluavat lapsia vasta vakiintuneeseen parisuhteeseen. Mikä tarkoittaa sitä, että nelikymppisen miehen pitäisi löytää itseään selvästi nuorempi kumppani jos haluaa varmistaa lasten saamisen, samanikäisillä naisilla kun hedelmällisyys on jo loppusuoralla joten aikaa odotteluun ei naisella siinä iässä ole. Ja kun useimmat naiset eivät myöskään halua itseään paljon vanhempaa miestä, päästäänkin tästä siihen, että myös miesten tulisi tajuta, että siinä kolmekymppisenä pitäisi tehdä jotain jos ehdottomasti lapsia haluaa. Tätä he eivät kuitenkaan yleensä tajua, koska heidän omassa hedelmällisyydessään ei ole samanlaista rajaa kuin naisilla on. He eivät vain ota huomioon, että se naisten raja vaikuttaa heihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös täällä Helsingissä olleet ne kuuluisat miesten markkinat? Kuusi naista jokaista miestä kohden? Tällaista olen palstalta lukenut.
Miehet eivät kuulemma halua sitoutua Helsingissä naisten ylitarjonnan vuoksi, joten luulisi sulla olevan helppoa?
Tottakai jos seksi kiinnostaa. Parisuhde ei kiinnosta helsinkiläisiä naisia ja lapset sitäkin vähemmän.
Tottakai seksi kiinnostaa. Eikö sinua sitten kiinnosta. Ei niitä lapsiakaan oikein saa jos seksi ei kiinnosta. Seksi on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista.
Minua ei kiinnosta irtosuhteet. Olenko sinusta sen vuoksi jotenkin huonompi? - AP
Enhän minä mitään irtosuhteita tarkoittanut vaan seksiä parisuhteessa. Mielestäni parisuhde itsessään on tärkeä oli laosia tai ei. Aina niitä lapsia ei tule vaikka haluaisikin. Lapsillakin on parempi jos vanhempien suhde on hyvä.
Tunnen itse monia ihmisiä joilla on +50 iässä hankkittu uusi mukelo. Monet kertoo sitä että osaavat arvostaa nykyään isyyttään eri tavalla kuin osasivat "ensimmäisen" erän kanssa.
Ystäväni on mm. 52 - vuotias ja elää rakkausliitossa 28-vuotiaan naisen kans, heillä on 3-vuotias täysin terve, mukava mukelo.
Elämästä ei koskaan tiedä mihin se vie. Huomenn pääsi saattaa nostaa tyynystä täysin erilainen mies, kuin nukkumaan mennessään.
Itse uskon elämän suureen paradoksiin, saat sen mistä luovut.
Jos ulkomaiset naiset kiinnostaa, hae sieltä. Haters gonna hate. Ite sie elämäs elät.
Vierailija kirjoitti:
Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan niin teille loputkin annetaan
Hyvin moni kristitty nainen tai mies on ikisinkku juuri tämän väärinkäytetyn raamatunkohdan vuoksi. Sitä kun on vaan luotettu vaan rukouksen voimaan ja jätetty näin tärkeä asia ns. Herran haltuun.
Olet 20 v myöhässä. Vaimon etsintä olisi kannattanut aloittaa parikymppisenä, jolloin olisi ollut hyvät mahkut päästä isäksi kaksivitosena. Sun juna meni jos. Siittiöt ovat museokamaa ja tuottavat korkeintaan moniongelmaisia adhd-häirikköjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan niin teille loputkin annetaan
Hyvin moni kristitty nainen tai mies on ikisinkku juuri tämän väärinkäytetyn raamatunkohdan vuoksi. Sitä kun on vaan luotettu vaan rukouksen voimaan ja jätetty näin tärkeä asia ns. Herran haltuun.
Nimenomaan väärinkäytetty, sillä ei Raamattu anna missään suhteessa passivisen ihmisen mallia. Parisuhdetta etsivän kristityn pitää olla itsekin aktiivinen, eikä sokaistua yltiöromanttisesta kulttuurista ja luulla, että taivaasta ilmestyvä enkelikuoro osoittaa puolison. Moni kristitty oikeasti sivuutaa ihmisiä, joista olisi voinut tulla hyvä puoliso itselle - ajattelen siis että se, jonka valitsee ja jonka kanssa avioituu on se ns. oikea!
40v. mies on ihan hyvässä iässä isäksi, älä vain vaivu epätoivoon!
Ole aktivinen ja mieti tosissasi, millaisen naisen haluat ja miten voisit sellaisen naisen löytää.
Ulkomailtakin voi puolison löytää, mutta pitää huomioida kulttuurierot sekä kotoutuminen jo etukäteen ja tutkia esim. sitä, mitä avioliitolta odotetaan eri maissa. Esim. rakkaus- vai järkiavioliitto.
Mutta kyllä rukous johdatuksesta ja rukous parisuhteen puolesta, kun sen on saanut - silti kantaa monia.
Kohta 35 ja taidan myös jäädä lapsettomaksi. Itselläni on vain tiukat kriteerit asioihin. En voi hyväksyä kouluja käymätöntä luuserinaista. Itse DI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan väärinkäytetty, sillä ei Raamattu anna missään suhteessa passivisen ihmisen mallia. Parisuhdetta etsivän kristityn pitää olla itsekin aktiivinen, eikä sokaistua yltiöromanttisesta kulttuurista ja luulla, että taivaasta ilmestyvä enkelikuoro osoittaa puolison. Moni kristitty oikeasti sivuutaa ihmisiä, joista olisi voinut tulla hyvä puoliso itselle - ajattelen siis että se, jonka valitsee ja jonka kanssa avioituu on se ns. oikea!
Ole aktivinen ja mieti tosissasi, millaisen naisen haluat ja miten voisit sellaisen naisen löytää.
Ulkomailtakin voi puolison löytää, mutta pitää huomioida kulttuurierot sekä kotoutuminen jo etukäteen ja tutkia esim. sitä, mitä avioliitolta odotetaan eri maissa. Esim. rakkaus- vai järkiavioliitto.
Mutta kyllä rukous johdatuksesta ja rukous parisuhteen puolesta, kun sen on saanut - silti kantaa monia.
Ei ap mutta toinen 40v. Mä olen etsinyt niin nettitreffeiltä kuin tinderistäkin. Arkielämässä saati baarissa mahdollisuus törmätä siihen oikeaan on käsitykseni mukaan vielä pienempi. Olen toki päässyt treffeille mutta ei ole ollut kipinää. Kyllä tässä aika epätoivoiset fiilikset on välillä kun ei ole enää aikaa.
Ihanaa lukea naisten v*ttuilevaa miesvihaa tällaisessakin ketjussa.
Antakaa palaa oikein kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?
Seurustelin. Minulla on takana vain pitkiä parisuhteita. 20v olin liian nuori isäksi. Sen jälkeen en ole löytänyt parisuhdetta jossa nainen olisi halukas hankkimaan lapsia. Aina on ollut ehdoton ei lapsille. Abortti kuulemma tehdään heti jos niin sattuisi käymään kun olen koittanut asiasta puhua. - AP
Ai seksi on kuitenkin kelvannut, kun kerran abortin mahdollisuutta on väläytetty?
Sun virhe on ollut se, että olet mennyt sekstailemaan väärien ihmisten kanssa. Olisi heti pitänyt rajata, jos vakavasti olet kuitenkin halunnut perheen.
Minä ainakaan en haluisi lapsilleni isää joka on jakanut ympäri Stadia.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa lukea naisten v*ttuilevaa miesvihaa tällaisessakin ketjussa.
Antakaa palaa oikein kunnolla!
Se nyt ei ole mitään miesvihaa, että todetaan tietyt ihan biologiaan perustuvat realiteetit. Miesten hedelmällisyydellä ei ole rajaa, mutta naisten hedelmällisyydellä on, ja tämä naisten raja vaikuttaa myös miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap mutta toinen 40v. Mä olen etsinyt niin nettitreffeiltä kuin tinderistäkin. Arkielämässä saati baarissa mahdollisuus törmätä siihen oikeaan on käsitykseni mukaan vielä pienempi. Olen toki päässyt treffeille mutta ei ole ollut kipinää. Kyllä tässä aika epätoivoiset fiilikset on välillä kun ei ole enää aikaa.
Tutulta kuulostaa. Kirkkoon en kuulu.
M37
Se on aika yleistä varsinkin korkeasti koulutetuilla, hyvää uraa tehneillä. Ainakin pk-seudulla.