Olen 40v mies ja jään lapsettomaksi, koska en löydä kumppania. :(
Olen jo yli 5 vuotta koittanut etsiä naista joka haluaisi perustaa perheen. Täysin mahdoton tehtävä ainakin näin Helsingissä. Joko on lapsiluku jo täynnä tai sitten ei haluta lainkaan lapsia.
Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta. Rakkautta en nähtävästi saa, joten jos edes sen lapsen saisin.
Katon kateellisena perheitä jotka työntää rattaita kadulla. Miksi minä en voi saada samaa onnea?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös täällä Helsingissä olleet ne kuuluisat miesten markkinat? Kuusi naista jokaista miestä kohden? Tällaista olen palstalta lukenut.
Miehet eivät kuulemma halua sitoutua Helsingissä naisten ylitarjonnan vuoksi, joten luulisi sulla olevan helppoa?
Tottakai jos seksi kiinnostaa. Parisuhde ei kiinnosta helsinkiläisiä naisia ja lapset sitäkin vähemmän.
Tottakai seksi kiinnostaa. Eikö sinua sitten kiinnosta. Ei niitä lapsiakaan oikein saa jos seksi ei kiinnosta. Seksi on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on muuten uusi tutkimus myös, että vanhat isät saa rumia lapsia.
Kuulostaa oudolta, mutta kyllä, niiden lapset on sairauden lisäksi rumia-
https://www.businessinsider.com/study-older-fathers-have-less-attractiv…
Older fathers have less attractive children because of extra genetic mutations in their genes, scientists have found.
Children of older men are already at greater risk of autism, bipolar disorder, low IQ and schizophrenia.
But now researchers have concluded that the impact of mutated genes is so strong it even has an impact on appearance.
Omista sisaruksistani juuri nuorin on autistinen. Sekä isäni että äitini olivat yli 40v, kun hän sai alkunsa.
Ihan hyvä idea hakea naista ulkomailta! Miksi rajata haku omaan maahan. Katso vain, että naisella on myös halu perustaa perhe ja varmempaahan se lapsen saanti on, kun nainen on alle 35-vuotias. Älä ole myöskäån hölmö, vaan katso, kenen matkaan lähdet. Itse etsin vuosia puolisoa, ja vasta päälle 40-v. löysin. Nyt oon 44 vuotta, mies 53 ja odotetaan vauvaa. Aika satumainen tuuri oli meillä. Uskoin nimittäin jo, etten koskaan saisi toista lasta. Mulla on ennestään 14-vuotias poika, mutta toivoin siis kovasti toista lasta.
Sun iässäsi ei ole tosiaankaan vielä peli pelattu. Kun noin kovasti perhettä haluat ja jos olet vastuullinen ja empaattinen ihminen, niin laita töpinäksi vaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Olet mies parhaassa iässä. Vaimo pitää etsiä Helsingin ulkopuolelta, turhaa ajanhukkaa on Kallion feministikuplassa kököttää. Minäkin suosittelisin ulkomaisia naisia. Thaimaa tai Filippiinit esim. Varmaan pian käy niin että avioliiton järkevä suunnittelu tulee muotiin ja nämä kukasta kukkaan lentelijät jäävät vähemmistöön.
N63
Minä kyllä vihjaisin pietariin päin ja tinder käyttöön.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös täällä Helsingissä olleet ne kuuluisat miesten markkinat? Kuusi naista jokaista miestä kohden? Tällaista olen palstalta lukenut.
Miehet eivät kuulemma halua sitoutua Helsingissä naisten ylitarjonnan vuoksi, joten luulisi sulla olevan helppoa?
Tottakai jos seksi kiinnostaa. Parisuhde ei kiinnosta helsinkiläisiä naisia ja lapset sitäkin vähemmän.
Tottakai seksi kiinnostaa. Eikö sinua sitten kiinnosta. Ei niitä lapsiakaan oikein saa jos seksi ei kiinnosta. Seksi on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista.
Minua ei kiinnosta irtosuhteet. Olenko sinusta sen vuoksi jotenkin huonompi? - AP
en osaa viroa.. tuo date.ee on viroksi.
Onko ongelma se loputon suuren rakkauden etsiminen. Moni orastava suhde kaatuu varmaan siihen kun ensi treffeillä tule sitä suurta rakastumista. Mulla on mielikuva rakastumisesta osin tahdonalaisena asiana. Molempien pitää olla sille avoimia ja olla päättänyt olevansa valmis suhteeseen. Puhutaan ettei kyllin hyvä riitä mutta minusta tuntuu yhä enemmän naiivilta etsiä loputtomasta sitä täydellistä rakkautta. Vanhojen piikojen lapsettomuuden syy on taas pitkälti loputon valikointi. Aina jäätiin odottamaan sitä parempaa ja lopulta jäi luu käteen.
Mua kiinnostaa perheen perustaminen. Oon 37v ja yksi teini-ikäinen on ennestään jonka oon kasvattanut yh:na. Mistä löydän sut AP?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta irtosuhteet. Olenko sinusta sen vuoksi jotenkin huonompi? - AP
Tuota pidetään nykypäivänä jo mielisairautena. Ei kannata mainata lääkärissä, vievät pakkohoitoon muuten.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa perheen perustaminen. Oon 37v ja yksi teini-ikäinen on ennestään jonka oon kasvattanut yh:na. Mistä löydän sut AP?
S24 löytyy minä ja muut tuhannet kaltaiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin 45 vuotiaana miehenä aika lailla samat fiilikset. Nuorempia ei tietenkään sovi edes vilkuilla, ainakaan tätä alle 30 kymppisten sukupolvea, joka fanittaa insta- ja youtubetähtiä ja seuraa temptation islandia.
Komppaan, täällä myös M45 ja nyt 5 vuoden pään betonimuuriin koputtelun jälkeen 2020 on se vuosi kun keskityn ulkomaihin. Ajattelin aloittaa Portugalista nyt keväällä.
Miksei ruotsi, norja tai viro? Jos tulee ero ja muija lähtee kotimaahansa lapsen kanssa niin ei ole hirveän pitkä matka tapaamisiin tai muuttaa perässä.
No ei tuo meidän pressa ja hänen vaimonsakaan enää nuoria olleet, kun lapsen saivat. Hyvin kuulostaa menevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin 45 vuotiaana miehenä aika lailla samat fiilikset. Nuorempia ei tietenkään sovi edes vilkuilla, ainakaan tätä alle 30 kymppisten sukupolvea, joka fanittaa insta- ja youtubetähtiä ja seuraa temptation islandia.
Komppaan, täällä myös M45 ja nyt 5 vuoden pään betonimuuriin koputtelun jälkeen 2020 on se vuosi kun keskityn ulkomaihin. Ajattelin aloittaa Portugalista nyt keväällä.
Miksei ruotsi, norja tai viro? Jos tulee ero ja muija lähtee kotimaahansa lapsen kanssa niin ei ole hirveän pitkä matka tapaamisiin tai muuttaa perässä.
Kaikki sinkkunaiset on kuulemma Suomesta lähteneet etsimään Norjasta ja Ruotsista omaa komistustaan. Sinne ei suomimiehen kannata yrittää edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi se valttikortti, joka saisi noiden maiden naiset kiinnostumaan vaikka ei saa suomalaisia? Kannustan toki aina matkustelemaan ja tutustumaan ihmisiin, mutta ihmettelen miksi ruotsalainen tai virolainen nainen olisi helpompi saada kuin suomalainen. Portugalilainen saattaa nähdä suomimiehen eksoottisena, ehkä, mutta virolainen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi se valttikortti, joka saisi noiden maiden naiset kiinnostumaan vaikka ei saa suomalaisia? Kannustan toki aina matkustelemaan ja tutustumaan ihmisiin, mutta ihmettelen miksi ruotsalainen tai virolainen nainen olisi helpompi saada kuin suomalainen. Portugalilainen saattaa nähdä suomimiehen eksoottisena, ehkä, mutta virolainen ei.
Älä viitti provoilla. Naista ei voi ostaa, ellei ole maksullinen. Sinussa joko on se tai ei ole. Näin se menee
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaali ikä nykyään saada lapsia.
Joo, pariskunnat, joilla on jo entuudestaan lapsia saattavat saada iltatähden yli nelikymppisinä. Mutta ensimmäistä kertaa isäksi yli 40 vuotiaina tulee vain pari prosenttia miehistä.
Jälleen kerran suosittelen heasin artikkelia:
Mieheni oli 44, kun tyttäremme syntyi. Hänen kavereistaan kaksi on saanut lapsia yli 40 -vuotiaina. Toinen sai kaksi tytärtä, toinen oli 47 kun sai esikoisensa. Oma tuttuni sai esikoisensa 52 -vuotiaana. Kaikilla terveet lapset ja kaikki miehet vauraita akateemisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta oletko todella valmis aloittamaan kaiken alusta lasten suhteen?
Minä voisin haluta vielä lapsia, toistaiseksi ei ole ja ikää 38 vuotta. Lasten haluaminen edellyttäisi minulla sitä, että tapaisin miehen, johon ihastun ja rakastun ja joka haluaa sitoutua minuun. Lisäksi miehellä pitää olla toimeentulopuoli kunnossa koska en halua minkään pätkätyöläisen tai pienipalkkaisen kanssa ruveta pistämään hynttyitä yhteen. Tähän jälkimmäiseen homma yleensä tökkää. Lapsettomilla miehillä ei ole kunnollista koulutusta tai on palkka, jolla juuri ja juuri elättää itsensä (tyyliin 3000 €/kk). En halua lasta köyhän miehen kanssa.
Oma kokemukseni on se, että ne puolivillaisetkin miehet ovat lapset tehneet jos vain mielenterveys on kunnossa ja ulkoasu edes hiukankin sporttiseen viittaava. Lapsettomina ovat ne vähän hissukkamaiset raasut, joita ei kukaan tähän mennessäkään ole kelpuuttanut lastensa isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa biologisia lapsia, pitää sitoutua ajoissa yhteen naiseen.
Naisen hedelmällisyys romahtaa 30 vuoden jälkeen, toisaalta nuoristakin miehistä joka kolmas on lähes steriili läskin ja huonon elämän vuoksi.
Luonteessasi ja asenteessasi se vika on, fiksut miehet kyllä napsitaan pois kuleksimasta kauan ennen nelikymppisiä.
Kyllä niitä luonne- ja asennevikaisia on kaikenikäisissä niin vapaissa kuin varatuissakin. Kaikki vaan eivät löydä sopivaa kumppania tai ehkä löytävät myöhemmällä iällä. Ei tarvitse olla ns vikaa missään.
Itsellä ei ainakaan olisi mitään ongelmaa tuon asian kanssa. Oletko etsinyt edes miestä? Epäilen ettei tule olemaan ongelma, löytää ehdokkaita.
M37