Olen 40v mies ja jään lapsettomaksi, koska en löydä kumppania. :(
Olen jo yli 5 vuotta koittanut etsiä naista joka haluaisi perustaa perheen. Täysin mahdoton tehtävä ainakin näin Helsingissä. Joko on lapsiluku jo täynnä tai sitten ei haluta lainkaan lapsia.
Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta. Rakkautta en nähtävästi saa, joten jos edes sen lapsen saisin.
Katon kateellisena perheitä jotka työntää rattaita kadulla. Miksi minä en voi saada samaa onnea?
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen onnea on työntää lasta rattaissa naisen kanssa jota et edes rakasta? En usko että olet realistinen ollenkaan tuon lapsihaaveesi kanssa.
Käännän kysymyksen toisin päin. Mitä järkeä olisi mennä naimisiin naisen kanssa jonka kanssa ei olisi yhteistä lasta. Jos kumpikin haluaa lapsen niin kyllä järkisuhde toimisi. Voisihan rakkaus syttyä mutta ainakin kumpikin saisi elämältä sen minkä kokee arvokkaimmaksi.
Mitä ihmettä? Naimisiin mennään rakkaudesta eikä lisääntymisenhalusta. Jos haluat lisääntyä hankit lapsen. Kuulostaa melkein rikolliselta mennä naimisiin jos ei rakasta.
Isossa osassa maailmaa ei mennä naimisiin rakkaudesta vaan liitot on sovittuja, ns. järkiliittoja. Nämä liitot on tutkimuksien mukaan paljon onnellisempia kuin luullaan =)
Mitä on rakkaus? Se on hyvää tahtoa toista kohtaan, isompia ja pienempiä tekoja, ystävyyttä. Tunnekuohut on ihania, mutta ei niitäkään loputtomiin saa saman ihmisen kanssa.
Lisääntymisenhalu on minusta ihan hyvä ja perinteinen syy mennä naimisiin, huonompiakin on. Tärkeää tietenkin on että molemmat ovat samalla sivulla näide ajatusten, toiveiden ja unelmien kanssa.
ps. Järkiliitoissa se onni nimenomaan kasvaa lasten myötä. Valitettavasti meillä länsimaissa päinvastoin lapsi taas on enempi iso kriisi, joka sotkee sen ihanan itsekkään tunnekuplan ja johtaa eroon, koska arvoihimme kuuluu jahdata täydellistä romanttista liittoa.
Järkiliittoihin päädytään usein taloudellisen turvan vuoksi.
Kyllä, ja pointtisi oli mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ikäloppu ukko liittyy osakaskuntaan
Eikös spermapankissakin ole vasta 45 v. yläikäraja? Ja saihan Pressakin vauvan 69-vuotiaana.
Joo mutta olisi kiva jos joku ajattelisi sitä lastakin. Olisi kivan kun faija olisi hengissä vielä kun lapsi täyttää 20-30 v.
Elinikä sen kuin nousee vain ;)
Mä oo 39-vuotias nainen Hgissä, enkä löytänyt miestä ajoissa lasten tekoon. Nyt sitten yritän hoidoilla yksin. Ihmeellistä, ettei me löydetä toisiamme täällä. Ihan hyvä ja tavallinen riittää varmasti useimmille ihmisille. Mä olen törmännyt pääasiassa siihen, etteivät miehet halua lapsia "vielä" 35-vuotiaina vaan heräävät asiaan vasta neljänkympin jälkeen. Toisaalta olen tavannut myös yleisestikin ottaen sellaisia miehiä, jotka eivät ole oikein valmiita aikuisuuteen. En halua suhdetta sellaisen miehen kanssa, jolle joudun ryhtymään äidiksi. Mutta jossainhan ne hyvät ja vastuuntuntoisetkin sinkkumiehet piileskelevät. Ei me vaan tunnuta toisiamme löytävän.
Sama täällä. Ikää ei ole vielä kuin 49, mutta ei tunnu millään löytyvän naista, joka haluaisi tehdä lapsen minun kanssani.
Ulkomaisessa vaimossa on sitten se huono puoli, että kun ero tulee, vaimo suurella todennäköisyydellä muuttaa takaisin kotimaahansa ja vie lapsen mukanaan.
Toisaalta köyhästä maasta ostetulle naiselle paluu ei yleensä ole vaihtoehto, ja tällaista naistahan ap taitaa etsiä.
Kiltti akateeminen nainen Venäjältä? Eli ei niitä minihame-korkkarihirvityksiä, vaan tavallinen naapurintyttö.
Ei ole minullakaan lapsia ja ikää jo 40. En jaksa miettiä sitä ja valittaa asioista jolle en voi mitään. Kaikki haaveet ei toteudu, yleensä vain tosi harvat. Kunhan tästä elämästä jotenkuten selviää, niin kelpaa. Aion ottaa asiat rennosti ja tyytyä siihen mitä saan. Ei tämä elämä murehtimalla muutu kuin huonommaksi. Jos on tärkeimmät perusasiat kunnossa joten kuten, niin kyllä se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Näin 45 vuotiaana miehenä aika lailla samat fiilikset. Nuorempia ei tietenkään sovi edes vilkuilla, ainakaan tätä alle 30 kymppisten sukupolvea, joka fanittaa insta- ja youtubetähtiä ja seuraa temptation islandia.
Ihan sama mitä ne fanittavat, mutta eivät isänsä ikäluokkaa. Olet yli 20 vuotta myöhässä, hyvä herra.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti akateeminen nainen Venäjältä? Eli ei niitä minihame-korkkarihirvityksiä, vaan tavallinen naapurintyttö.
Tämä..daa
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ikää ei ole vielä kuin 49, mutta ei tunnu millään löytyvän naista, joka haluaisi tehdä lapsen minun kanssani.
Miksi ihmeessä? Sä varmaan ehtisit jopa 10 vuotta olla iskä down-tenavallesi ennenkuin kuolo korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ikäloppu ukko liittyy osakaskuntaan
Eikös spermapankissakin ole vasta 45 v. yläikäraja? Ja saihan Pressakin vauvan 69-vuotiaana.
Joo mutta olisi kiva jos joku ajattelisi sitä lastakin. Olisi kivan kun faija olisi hengissä vielä kun lapsi täyttää 20-30 v.
Elinikä sen kuin nousee vain ;)
Ei nouse sinun elimesi eikä ikäsikään.
Vierailija kirjoitti:
Noissa on se vika, että haluavat Suomeen keiniolla millä hyvänsä, jotta saavat täällä opiskeltua uuden ilmaisen (eurooppalaisen) korkeakoulututkinnon ja viimeistään sitten kun saavat kansalaisuuden niin ottavat eron ja lähtevät. Rajan pinnassa asuvalle voisi onnistua siten, että venäläisellä naisella on jo oleskelulupa ja työpaikka Suomessa. Silloin voi kestävän perheen perustaminen onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa on se vika, että haluavat Suomeen keiniolla millä hyvänsä, jotta saavat täällä opiskeltua uuden ilmaisen (eurooppalaisen) korkeakoulututkinnon ja viimeistään sitten kun saavat kansalaisuuden niin ottavat eron ja lähtevät. Rajan pinnassa asuvalle voisi onnistua siten, että venäläisellä naisella on jo oleskelulupa ja työpaikka Suomessa. Silloin voi kestävän perheen perustaminen onnistua.
Erohan tulee suomalaistenkin kanssa
Luovut vaan isänmaallisuudesta ja osallistut väest*nvaihtoon. Itse en ulkomaalaisen kannsa voisi lasta tehdä, haluan että Suomi näyttää tulevaisuudessakin suomalaiselta.
M34
Tuo sinun asenne! Ei naisia kiinnosta mies, joka etsii "tuleville lapsilleen äitiä".
Parisuhteen voit löytää ja vielä sen lapsenkin saada, mutta ei kukaan nainen halua tulla nähdyksi ja kohdelluksi potentiaalisena synnytyskoneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sinun asenne! Ei naisia kiinnosta mies, joka etsii "tuleville lapsilleen äitiä".
Parisuhteen voit löytää ja vielä sen lapsenkin saada, mutta ei kukaan nainen halua tulla nähdyksi ja kohdelluksi potentiaalisena synnytyskoneena.
Niinpä, naiset haluavat väkivaltaisen pettäjämiehen.
Vain trollipalstalla nuo ovat ainoat vaihtoehdot - tai edes toisensa poissulkevat. eri
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minullakaan lapsia ja ikää jo 40. En jaksa miettiä sitä ja valittaa asioista jolle en voi mitään. Kaikki haaveet ei toteudu, yleensä vain tosi harvat. Kunhan tästä elämästä jotenkuten selviää, niin kelpaa. Aion ottaa asiat rennosti ja tyytyä siihen mitä saan. Ei tämä elämä murehtimalla muutu kuin huonommaksi. Jos on tärkeimmät perusasiat kunnossa joten kuten, niin kyllä se riittää.
Ei se kaikille riitä. Jos on kova toive omasta lapsesta, ei se vain riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erohan tulee suomalaistenkin kanssa
Mutta tuollaisessa tapauksessa vielä nopeammin ja varmemmin, välttämättä ei ehditä edes lapsia saamaan.
En todellakaan etsi nelikymppistä miestä, vaan mielummin itseäni nuorempi. Haaveissa saada vielä lapsi. Monta vuotta olen sopivaa kumppania etsinyt. Jos ei parissa vuodessa löydy hakeudun itsenäisesti lapsettomuushoitoihin.
N34