Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40v mies ja jään lapsettomaksi, koska en löydä kumppania. :(

Vierailija
17.02.2020 |

Olen jo yli 5 vuotta koittanut etsiä naista joka haluaisi perustaa perheen. Täysin mahdoton tehtävä ainakin näin Helsingissä. Joko on lapsiluku jo täynnä tai sitten ei haluta lainkaan lapsia.

Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta. Rakkautta en nähtävästi saa, joten jos edes sen lapsen saisin.

Katon kateellisena perheitä jotka työntää rattaita kadulla. Miksi minä en voi saada samaa onnea?

Kommentit (327)

Vierailija
21/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:ta auta selittely tai kurinpalautus mitä nuorempana on tehty tai jätetty tekemättä. Kaveri löysi sopivan miehen nettideiteiltä. Onko se ainoa vaihtoehto pks:lla?

Vierailija
22/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa, miksi havahduit vasta 35-vuotiaana. Mitä teit aiemmat vuodet?

Auttaako tuo menneiden märehtiminen enää mitenkään AP:ta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet muutenkin jo liian vanha siittämään, saat isolla todennäköisyydellä ei terveitä lapsia.

Googleta paternal age effect.

Esim. spermapankit ei edes ota vastaan sun ikäistä spermaa, koska tuotat sairaita siittiöitä.

Oisit sanonut tuon Sauli Niinistölle, niin oltaisi säästytty siltä hirviöltä mikä sieltä ulos pullahti.

Ei taida olla Salen spermalla siitetty labrassa...

Vierailija
24/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 45 vuotiaana miehenä aika lailla samat fiilikset. Nuorempia ei tietenkään sovi edes vilkuilla, ainakaan tätä alle 30 kymppisten sukupolvea, joka fanittaa insta- ja youtubetähtiä ja seuraa temptation islandia.

Komppaan, täällä myös M45 ja nyt 5 vuoden pään betonimuuriin koputtelun jälkeen 2020 on se vuosi kun keskityn ulkomaihin. Ajattelin aloittaa Portugalista nyt keväällä.

Vierailija
25/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?

Jos aikoo päästä isäksi pitäisi ja muija olla saatuna alle kolmekymppisenä. Aika tyhmää parkua kun on mahdollisuutensa hukannut.

Vierailija
26/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:ta auta selittely tai kurinpalautus mitä nuorempana on tehty tai jätetty tekemättä. Kaveri löysi sopivan miehen nettideiteiltä. Onko se ainoa vaihtoehto pks:lla?

Joo, en mä voinut ikinä kuvitella kohtaavani tämmöistä ongelmaa. Tuntuu kuin deittimarkkinat olisivat muuttunut täysin muutamassa vuodessa.  - AP

Vierailija
27/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän miehelle ole vielä mikään mahdottomuus löytää perhettä haluavaa naista tuossa iässä, mutta kannattaa keskittyä niihin lapsia haluaviin noin 35-vuotiaisiin, jotka luultavasti myös haluavat edetä suht nopeasti. Nuorempiin ja vielä pähkäileviin ei kannata edes tuhlata aikaa. Viimeistään 50-vuotiaana voi miestenkin kohdalla sanoa, että juna meni jo.

Vierailija
28/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on täynnä miehiä jotka haluavat saada lapsen ja etsivät kumppania siihen. Vaikea miehen on sieltä joukosta erottua.

Vierailija
29/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan niin teille loputkin annetaan

Vierailija
30/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikös täällä Helsingissä olleet ne kuuluisat miesten markkinat? Kuusi naista jokaista miestä kohden? Tällaista olen palstalta lukenut.

Miehet eivät kuulemma halua sitoutua Helsingissä naisten ylitarjonnan vuoksi, joten luulisi sulla olevan helppoa?

Pääkaupunkiseudulla ei itseasiassa ole huomattavaa naisenemmistöä perheenperustamis ikäisissä ihmisissä.

Helsingissä on enemmän nuoria naisia, mutta kun laskee mukaan samaan "pariutumis alueeseen" kuuluvat Espoon ja Vantaan, niin naisia on ikäryhmässä 20-40 on vain 548 enemmän.

Tilastokeskuksen sivuilta on luettavissa, että koko Suomessa vuonna 2018 oli 20-40 vuotiaita naisia 43335 vähemmän kuin saman ikäisiä miehiä.

Vierailija
31/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan niin teille loputkin annetaan

Ketä jumalaa tarkoitat?

Vierailija
32/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikös täällä Helsingissä olleet ne kuuluisat miesten markkinat? Kuusi naista jokaista miestä kohden? Tällaista olen palstalta lukenut.

Miehet eivät kuulemma halua sitoutua Helsingissä naisten ylitarjonnan vuoksi, joten luulisi sulla olevan helppoa?

Tottakai jos seksi kiinnostaa. Parisuhde ei kiinnosta helsinkiläisiä naisia ja lapset sitäkin vähemmän.

Aika moni helsinkiläinen nainen on parisuhteessa, miten niin ei kiinnosta?

Vierailija
33/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla dettipalvelu joka keskittyy pelkästään yhdistämään lapsen haluavia ihmisiä.

Vierailija
34/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä jumalaa tarkoitat?

Sitä yhtä ainoata kuka on olemassa.

Vierailija
35/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos seksi kiinnostaa. Parisuhde ei kiinnosta helsinkiläisiä naisia ja lapset sitäkin vähemmän.

Aika moni helsinkiläinen nainen on parisuhteessa, miten niin ei kiinnosta?

Niin avoimessa parisuhteessa. Perhe-elämä ei kiinnosta.

Vierailija
36/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet muutenkin jo liian vanha siittämään, saat isolla todennäköisyydellä ei terveitä lapsia.

Googleta paternal age effect.

Noissa tutkimuksissa, mistä sinä puhut koskee niitä tapauksia missä miehen lisäksi myös nainenkin on noin 40 vuotias. AP:llä on vielä 1-4 vuotta jäljellä lasten hankinnalle ennen kuin tulee iso riski epäterveen lapsen saamiselle.

Vierailija
37/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?

Jos aikoo päästä isäksi pitäisi ja muija olla saatuna alle kolmekymppisenä. Aika tyhmää parkua kun on mahdollisuutensa hukannut.

Suomessa Keskimääräinen ensimmäisen lapsen saanti- ikä miehillä on noin 31-vuotiaana. Eli kyllä ne lapset on jo tehty neljäänkymmeneen mennessä

Poikkeuksia toki löytyy, mutta

Vierailija
38/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae ulkomailta, esim Thaikuista nuori nainen, joka tekee sulle lapsen. Täällä on jo myöhäistä. Enpä usko että löydät nuorta joka haluaa 40-vee kanssa tehdä lapsia- paitsi jos olet varakas

Jos haluat ''hakea'' niin eikö olisi helpompi pysyä EU:n sisällä? Kaukoidästä ei kuule niin vaan haeta vaan täytyy jättää hakemukset sisään, jotta saa naisensa Suomeen.

Vierailija
39/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä jumalaa tarkoitat?

Sitä yhtä ainoata kuka on olemassa.

Eli Tauski.

Vierailija
40/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama homma kuin Ap:lla, olin pitkässä suhteessa ja puoliso ei halunnutkaan loppujen lopuksi lasta. Sinne meni "parhaat vuodet" itsellä. Nyt voi katsella vierestä kun se juna meni.

M37