Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40v mies ja jään lapsettomaksi, koska en löydä kumppania. :(

Vierailija
17.02.2020 |

Olen jo yli 5 vuotta koittanut etsiä naista joka haluaisi perustaa perheen. Täysin mahdoton tehtävä ainakin näin Helsingissä. Joko on lapsiluku jo täynnä tai sitten ei haluta lainkaan lapsia.

Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta. Rakkautta en nähtävästi saa, joten jos edes sen lapsen saisin.

Katon kateellisena perheitä jotka työntää rattaita kadulla. Miksi minä en voi saada samaa onnea?

Kommentit (327)

Vierailija
1/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet muutenkin jo liian vanha siittämään, saat isolla todennäköisyydellä ei terveitä lapsia.

Googleta paternal age effect.

Esim. spermapankit ei edes ota vastaan sun ikäistä spermaa, koska tuotat sairaita siittiöitä.

Vierailija
2/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös täällä Helsingissä olleet ne kuuluisat miesten markkinat? Kuusi naista jokaista miestä kohden? Tällaista olen palstalta lukenut.

Miehet eivät kuulemma halua sitoutua Helsingissä naisten ylitarjonnan vuoksi, joten luulisi sulla olevan helppoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikös täällä Helsingissä olleet ne kuuluisat miesten markkinat? Kuusi naista jokaista miestä kohden? Tällaista olen palstalta lukenut.

Miehet eivät kuulemma halua sitoutua Helsingissä naisten ylitarjonnan vuoksi, joten luulisi sulla olevan helppoa?

Tottakai jos seksi kiinnostaa. Parisuhde ei kiinnosta helsinkiläisiä naisia ja lapset sitäkin vähemmän.

Vierailija
4/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi leviää ja tuhoaa länsimaalaiset kulttuurin vähitellen.

Vierailija
5/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?

Vierailija
6/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ulkomailta, esim Thaikuista nuori nainen, joka tekee sulle lapsen. Täällä on jo myöhäistä. Enpä usko että löydät nuorta joka haluaa 40-vee kanssa tehdä lapsia- paitsi jos olet varakas

Vierailija
7/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissähän on määrällisesti paras naistilanne koko Suomessa, mutta eikö laatu kiinnosta? Mistä päin olet kotoisin? Voisitko liittyä esim osakuntaan ja tavata kiinnostavia naisia siellä? Onhan selvää, että tahdot lapsia. Kerro se rohkeasti. Moni nainenkin tahtoo, mutta toisaalta taas voi pelottaa friikit, jotka ovat vain hedelmällisyyden vuoksi kiinnostuneita ja valmiita tositoimiin vaikka heti. Tasapainoile. Tutustu.

Vierailija
8/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä lähtenyt vähän myöhässä miettimään perhettä. Suurin osa kun perustaa perheen ja saa esikoislapsen n. 30-vuotiaana. Nelikymppisenä omanikäiset ovat jo joko lapsensa tehneet tai eivät halua lapsia (ja alkaa se vähän myöhäinen ikä olla synnyttää), ja nuoremmat naiset taas pariutuvat oman ikäisten kanssa.

Kyllä minäkin mieluummin "hakisin" puolison ulkomailta niin, että saisi ainakin lapsen. Olen nainen ja eronnut, ja nimenomaan lapseni ovat elämässäni tärkeimmät ja läheisimmät ihmiset. Nyt on jo aika samantekevää, löytyykö syvällistä rakkaussuhdetta, kun on kaksi todella merkityksellistä ihmistä muutenkin.

Joten kyllä, oma neuvoni on että mieluummin vaikka vaan lapsi ilman vuosisadan rakkaustarinaa. Se lapsi on kuitenkin tärkeämpi kuin mitä puoliso olisi.

Vierailija
9/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 45 vuotiaana miehenä aika lailla samat fiilikset. Nuorempia ei tietenkään sovi edes vilkuilla, ainakaan tätä alle 30 kymppisten sukupolvea, joka fanittaa insta- ja youtubetähtiä ja seuraa temptation islandia.

Vierailija
10/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa, miksi havahduit vasta 35-vuotiaana. Mitä teit aiemmat vuodet?

Vierailija
11/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, myös naiselle tapahtuu näin pk-seudulla, kuten tapahtui minullekin. Ikävää, sillä olisin halunnut lapsia. Aina vaan ei kohtaa sopivaa kumppania niin minkäs tekee. Ratkaisin itse biologisen kelloni suremalla suruni ja keskittymällä muuhun hyvään elämässäni. 

Vierailija
12/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamiehen sperma on parempaa kuin ukkomiehen, onhan se käsin tehtyäkin.

Vierailija
13/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ikäloppu ukko liittyy osakaskuntaan

Vierailija
14/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?

Seurustelin. Minulla on takana vain pitkiä parisuhteita. 20v olin liian nuori isäksi. Sen jälkeen en ole löytänyt parisuhdetta jossa nainen olisi halukas hankkimaan lapsia. Aina on ollut ehdoton ei lapsille. Abortti kuulemma tehdään heti jos niin sattuisi käymään kun olen koittanut asiasta puhua. - AP

Vierailija
15/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa, miksi havahduit vasta 35-vuotiaana. Mitä teit aiemmat vuodet?

35v on ihan normaali ikä tehdä lapsia nykypäivänä. Ei mitään navetta-aikaa enää eletä vaan koulutus ja työt vievät osansa.

Vierailija
16/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään muuta tarjottavaa parisuhteeseen kuin siittiöitä?

Vierailija
17/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin. Minulla on takana vain pitkiä parisuhteita. 20v olin liian nuori isäksi. Sen jälkeen en ole löytänyt parisuhdetta jossa nainen olisi halukas hankkimaan lapsia. Aina on ollut ehdoton ei lapsille. Abortti kuulemma tehdään heti jos niin sattuisi käymään kun olen koittanut asiasta puhua. - AP

No mutta hyvä kun nyt olet selvittänyt itsellesi, mitä ainakin haluat. Kurjaahan se on, jos suhteessa ollaan ihan eri linjalla lasten suhteen, ja ymmärrettävää, ettei silti ole helppoa lopettaa muuten hyvää ja toimivaa suhdetta, jossa on tunteetkin mukana. Keskity nyt etsimään nainen, jonka kanssa voit saada lapsen - oli se sitten parisuhde, joku sopimustyyppinen kuvio tai mikä vaan. Onhan toki vielä mahdollista, että sellainen parisuhdekin löytyy, jossa lasten saaminen olisi mahdollista, mutta loputtomiin ei kannata etsiä. Voithan kokeilla onneasi ulkomailta.

Vierailija
18/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlasit aikasi tuollaisiin suhteisiin, joissa teillä oli ihan erilaiset tulevaisuudennäkemykset? Olisit vain sanonut heippa ja lähtenyt etsimään sopivaa kumppania.

Vierailija
19/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta tarjottavaa parisuhteeseen kuin siittiöitä?

Rakkautta ja rehellisyyttä. Itse en muuta kaipaa, ehkä minulta sitten puuttuu jokin mikä naisia taas kiinnostaa. -AP

Vierailija
20/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35v on ihan normaali ikä tehdä lapsia nykypäivänä. Ei mitään navetta-aikaa enää eletä vaan koulutus ja työt vievät osansa.

Niin on, mutta usein niillä 35-vuotiaana vanhemmiksi tulleilla on kuitenkin ollut suhde olemassa jo pitempään. Silloin on vähän myöhässä, jos vasta kolmevitosena alkaa ETSIÄ sitä suhdetta, jossa lapsen voisi saada. Se on täysin eri asia kuin suunnitella asiaa vaikka kolmekymppisestä asunto- ja työkuvioita silmällä pitäen.