Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinteä perse

Lauri
17.02.2020 |

Olin viikonloppuna laivalla ja kuuntelin sivukorvalla naapuripöydässä istuvien naisten arvosteluita ravintolan miesasiakkaista. Kieltämättä ihan mielenkiintoista kuunneltavaa :)
En kyllä ymmärrä, mikä miehen perseessä naisia kiehtoo kun sanovat "hyvä kiinteä perse tai tiukat pakarat". Ei se läskiperse varmaan ketään kiinnosta, mutta eikö lihakset tai kasvot ole enemmänkin se juttu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pakaroita on niin ihana hyväillä yhdynnän aikana ja siksi niiden pitää olla kiinteät. Jos joku löysä ja muodoton niin ei ainakaan minua sytytä vaikka olisi muuten kuinka komea. Siis pylly ei sytytä!

Vierailija
2/4 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus tietenkin ratkaisee, mutta kyllähän sellainen kiinteä peppu on aika nam. Kiva hyväillä sellaista, varsinkin jos mies vielä oikeasti nauttii siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ja sopusuhtaisen lihaksikas kroppa ovat minulle miehessä tärkeimmät (jos nyt pelkästä ulkonäöstä puhutaan). En voi kuitenkaan väittää, ettenkö joskus olisi kiinnittänyt huomiota, jos miehellä on erityisen hyvät pakarat - ja saattanut kaverille kommentoidakin 😁 Onhan hyvä peppu miehellä todella hot.

Vierailija
4/4 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jestas kun laivalla sain v kroppaista miestä , perskannikoissakin hymykuopat , lämmin suonikas , puolitangossa paksu mutta pehmeä , isot roikkuvat pussit , oli kiihottava avata omat koivet selällään kun tuo ohjus tuotiin tarjolle ja lämmin lihas laskeutui etukehooni , kietaisin käteni tuolle kuumalle kiinteällä pikku perään.

näytin kännykästä puuhamme miehelleni joka hänkin olisi kuulemma antanut tuolle uroolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän