Etsin parisuhdetta tositarkoituksella, mutta miehet eivät tunnu hyväksyvän sairasta veljeäni
Olen itse 20-vuotias ja veljeni kuusi vuotta minua vanhempi. Hän sairastaa paranoidista skitsofreniaa ja on minulle hyvin rakas. Olen tällä hetkellä isoin tukihenkilö hänelle.
En ymmärrä miten niin monella menee yli ymmärryksen se, että haluan huolehtia sairaasta läheisestä. Tilanne vain tuntuu olevan ylitsepääsemätön lähes kaikille treffikumppaneille. Mitä ihmettä pitäisi tehdä?
Kommentit (7)
Ymmärrän sua, sillä minullakin on sairas veli ja halu huolehtia on vahva. Saattaisiko kuitenkin olla niin, että olet liian kiinni veljesi elämässä ja unohdat itse elää? Jos elämäsi pyörii liikaa veljesi ympärillä, ei ole ihme, jos kumppaniehdokkaat kokevat olevansa ylimääräisiä ja vetäytyvät kuviosta.
Jätä se hullu sekoilemaan yksinään ja jatka elämääsi.
Miten tuo näkyy suhteen arjessa?
Sälytätkö seurustelusuhteeseen liikaa asioita veljesi ja sinun välisistä kuvioista? Vai meneekö veljesi hoitoon paljon aikaa tai tuleeko arjesta ennakoimatonta tms.?
No voi. Monet ihmiset pelkää sairauksia ja sitä, että sairaudet voi olla periytyviä. Varmasti löydät vielä ymmärtävän ihmisen rinnallesi. Tsemppiä.
Yleensä miehille tuo kolmen kimppa on haaveissa hieman eri sukupuolijakaumalla.
Minäkin mietin että kuinka paljon veljesi on siinä sinun arjessa/tuoreessa suhteessa mukana?
Ymmärrän seurustelukumppaneita jos vietetään lähes joka kerta kolmistaan niin että veli on mukana.
Jos noin tiivistä niin pitäähän ap sinunkin elää elämääsi.
Ymmärrän että veli on tärkeä mutta täytyyhän sinun ajatella itseäsikin.
Miehet haluavat parisuhteen sinun kanssasi, eivät veljesi kanssa.