Minuusta peliteollisuuden pitäisi kehittää enemmän pelejä realistisimmiksi joissa myös aito fysiikkka tulisi paremmin mukaan eikä vin reaktiollista räiskintää.
Miljöön tulisi olla laajempi esim counter strikeen verrattuna. Keli olosuhteiden ja vuorokauden aikojen tulisi vaihdella. Pitäisi olla mahdollisuus helposti tse luoda miljöö.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan, vaikken pelaakaan. Semmoinen olisi hyvä, jossa elettäisiin ihan reaaliaikaisesti elämää ilman sen kummempia määrättyjä tavoitteita. Maailma olisi mahdollisimman realistinen.
Sitä peliähän pelaat koko ajan... Ja grafiikat ja fysiikkamallinus ovat ihan täydelliset.
Täällä kans mietitty vuorokauden aikojen ja sään vaihtelua, saman kentän replay value kasvaisi huomattavasti.
Kannattaisi ehkä pelata muutakin kuin CSää niin tajuaisi että peliteollisuus on tehnyt tuota koko ajan. Esim. dynaaminen sää on ihan standardi paremmista open world peleissä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ehkä pelata muutakin kuin CSää niin tajuaisi että peliteollisuus on tehnyt tuota koko ajan. Esim. dynaaminen sää on ihan standardi paremmista open world peleissä.
Jos hän nimenomaan haluaa sitä CS tai COD tyylistä räiskintää, kuitenkin nuo suuret sandboxit aika pitkälti kolmannen persoonan pelejä.
Vähän ristiriitaista.... Juurikin nuo ensimmäisen persoonan sotapelit yritetään tehdä kaikkein realistisimman näköisiksi ja oloisiksi, autopelien kanssa. Ne myy.... Miljöön luonti ts. kenttien rakennus on ollut mahdollista jo pitkän aikaa, mutta se on hyvinkin pitkäjänteistä hommaa. Kannattaa katsoa minkälainen peli on the Legend of Zelda: Breath of the wild, kirkas seikkailupeli, joka ei ole realistinen, mutta suurimmalle osalle helposti lähestyttävä ja todella kaunis pelimaailma.
Toivoisin itse, että opetusmaailma ymmärtäisi pelien hyödyt paremmin, kun nykyään lapset on oppinu historiaa erittäin hyvin sotapelien kautta ja englannin osaaminen sekä kielipää kehittyy roimasti niiden avulla. Lasten keskittymiskyky voisi parantua, jos heille annettaisiin koulun avustuksella mahdollisuus keskittyä johonkin matikkapainotteisiin ja pulman ratkaisua hyödyntäviin fantasiapeleihin, toisin kuin puhelimella angry birdsin pelaamiseen aina vähän väliä.
Supercellin pelit tahkoaa miljardeja euroja rahaa. Eikä niissä ole fysiikkaa mallinnettu lähes laisinkaan.
Kannatetaan, vaikken pelaakaan. Semmoinen olisi hyvä, jossa elettäisiin ihan reaaliaikaisesti elämää ilman sen kummempia määrättyjä tavoitteita. Maailma olisi mahdollisimman realistinen.