Hallituksessa ensimmäinen erimielisyys - Mitäs nyt Kepu???
OHo, kepulaiset ei hyväksykään Kreikasta islamin lapsosia, mitäs Ohisalo nyt??
Kommentit (21)
Oliko tuo vasta ensimmäinen? Kaukana ollaan Sipilän hallituksesta, jossa osa väestä lähti kalppimaan mutta hallitus pysyi, vaikka sen yksi puolue jakaantui.
Vierailija kirjoitti:
Uutisankka. Kaikkinainen ei ollut ajantasalla.
Miten niin uutisankka? Kyllä se tuolta lehdistä löytyy.
Kyllä ne haetaan vaikka haaviston avustuksella, uskon ja toivon niin. Siljan sinivalkoinen laiva olis siihen tarkoitukseen sopiva, laivaan mahtuis varmaankin puolet leirin ihmisistä ja sillä olis mielekästä matkustaa suomeen<3
Kuhan esittää teatteria jotta kannatus pysyisi edes jotenkuten ennallaan. Kaikki on varmaan sovittu jo siellä iltakoulussa hameväen kesken. Kannattaa ennemmin aloittaa veikkaus siitä montako "lasta" Suomi ottaa. Veikkaan, että 50.
Kyllä mä vähän oon ihmetellyt mitä kepu edes tekee tuossa hallituksessa
Ohisalo on sisäministeri, mitä sille kuluu mitkään par - talapset kreikassa?
Voisiko joku tehdä näille selväksi vastuu alueet?
Ole hyvä vaan - tässä se on.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/348eddd5-7fda-4bdd-a29c-c9ac2d4e4…
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo on sisäministeri, mitä sille kuluu mitkään par - talapset kreikassa?
Voisiko joku tehdä näille selväksi vastuu alueet?
Ohisaloa ei Suomen asiat tunnu kiinnostavan, vaikka onkin sisäministeri - eikä kyllä muitakaan.
Milloin ollaan al-holista hommaamassa lapsia tai juostaan Israelissa rikkomassa aitoja ym, tämmöstä tämä on näiden kanssa. Omat asiat jää ihan hoitamatta kun sekaannutaan muiden maiden asioihin.
Keskusta hyväksyi asian jo lokakuussa. Kaikkonen taas keräilee irtopisteitä Kärnän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vähän oon ihmetellyt mitä kepu edes tekee tuossa hallituksessa
Usko pois, ne on keput sitä ihmetelleet itsekin - mutta se oli pakkorako, kun eivät persuja voineet ottaa, eikä kokkareita.
Kepua on informoitu aikapäiviä sitten tästäkin asiasta. Mitä ihmettä puolue nyt oikein pelleilee?
Vierailija kirjoitti:
Keskusta hyväksyi asian jo lokakuussa. Kaikkonen taas keräilee irtopisteitä Kärnän kanssa.
Sehän on häpeällistä kepulle, jos niin on.
Noloa, että Keskustan on valehdeltava jatkuvasti äänestäjilleen. Tämä on sovittu jo kuukausia sitten.
Kepu pettää aina.
Nyt hallituksen vihervasuritkin sen sitten tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Noloa, että Keskustan on valehdeltava jatkuvasti äänestäjilleen. Tämä on sovittu jo kuukausia sitten.
GCM-sopimus allekirjoitettiin 2018,Kalergi suunnitelma laadittiin jo kauan sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GCM-sopimus allekirjoitettiin 2018,Kalergi suunnitelma laadittiin jo kauan sitten
global climate model?
https://en.wikipedia.org/wiki/GCM
vai Google Cloud Messaging?
Hieno juttu, tästä se lähtee - kepulaiset, älkää antako periksi.