Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 176/72. Ruokavalio?

Vierailija
13.02.2020 |

Vinkkejä otetaan vastaan! Syön kaloreita 1200-1500 päivittäin. Treenaan 30-45 min n. 4 kertaa viikossa (cardio tai lihaskunto vaihdellen) ja lisäksi 1 jooga tai kävelylenkki/vko. Muuten istumatyö joten arjessa ei kalorit kulu.

Päivittäin syön 50-70 grammaa rasvaa, josta tyydyttyneitä rasvahappoja on n. 20 grammaa. Hiilareita 60-100 g, yksi päivä viikossa saattaa mennä hieman enemmän (n. 150 g). Proteiinit 60-100 grammaa riippuen liikunnasta. Tavoitteena laihtua ja kiinteytyä. Voinko onnistua näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo kcalmäärä, että tarkoituksesi on syödä tuon verran, vai että nyt syöt tuon ja kyselet paljonko pitäisi vähentää että laihdut?

Joka tapauksessa, määrä on varsin alhainen oli kyseessä kumpi tahansa.

Vierailija
2/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jännä nähdä miltä näytät, mulla on samat mitat enkä koe tarpeelliseksi laihduttaa, lihas% yli keskimääräisen. Syön kyllä varmasti enemmän kuin sä joten luulisi että noilla kaloreilla laihtuisi helposti?

Vierailija
4/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tuon tankkauspäivän hiilarimäärää. 250-300g. Boostaa aineenvaihduntaa. Muina päivinä 80-100. Proteiinia kannattaa suosiolla syödä vähintään tuo 100, jotta turvaat lihaksen säilymisen mahdollisimman pitkälle. 

Vierailija
5/5 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jännä nähdä miltä näytät, mulla on samat mitat enkä koe tarpeelliseksi laihduttaa, lihas% yli keskimääräisen. Syön kyllä varmasti enemmän kuin sä joten luulisi että noilla kaloreilla laihtuisi helposti?

Hei ja kiitos vastauksesta! Olen pudottanut painoa yhteensä 40 kiloa kahden vuoden aikana ja nyt paino tosiaan pysynyt tässä 72 kilossa jo puolisen vuotta. Olen ottanut vähän löysemmin tämän ajan eli jatkanut treenejä ja syönyt pääosin terveellisesti, mutta mukaan ovat tulleet viikonloppu herkuttelut (juusto, suklaa, jäätelö).

Painon pitäminen ei siis ole ollut ongelma ja jos vaaka on näyttänyt, että painoa alkaa tulemaan hieman taas takaisin otan aina hetkeksi tiukemman linjan kunnes se taas vakiintuu. Nyt kuitenkin päätin, että haluaisin eroon myös näistä viimeisistä kiloista ja olen yrittänyt löytää hyvää mallia siihen :) hassua on, että aluksi näytin mielestäni niin hoikalta kun painoa oli pudonnut paljon, mutta nyt kun silmä on tottunut niin tuntuu että on karmea läski taas vaikka eihän se tietysti niin ole, mutta hieman ylimääräistä on vielä reisissä ja mahassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi