Työkaverin viestit
Olisko jollain kokemusta tällaisesta? Minulla on siis miespuolinen työkaveri X, jonka kanssa viestittelen työjutuista. Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota siihen, että hänen viesteissään on sanoja, jotka on minusta outoja työasioihin. Kirjoittaa siis ihan suht. asiaa, mutta viesteissä on sanoja, jotka ainakin minä yhdistän seksiin ja jotka jotenkin hyppäävät noista viesteistä silmille. Hän juttelee ihan normaalisti, ei käytä mitään outoja sanoja siinä. Viesteissä on esim. usein rinta-sana jossain muodossa ym. Koen tän vähän hämmentäväksi, eikä tähän oikein pysty mitenkään puuttumaankaan. Voiko tämmöinen olla ihan tiedostamatonta vai tekeekö tahallaan? Ei minusta ole ennen tämmöistä tehnyt, nyt viimeisen kuukauden aikana vasta.
Kommentit (18)
Oisko laittaa esimerkkiä?
Ite päädyin suhteeseen miehen kanssa työviestittelyn kautta. Työviestien välissä "smalltalkattiin", tosin ei mitenkään vihjailevasti tms.
No on vissiin ajatellu sun rintoja :)
Kyllä tuo on vihjailua - tosin saattaa olla miehellekin alitajuista. Juuri outoja sanoja ”rinta”, ”työntyä”, ”tyhentyä”, ”vako”, ”väli” etc.
Ettei ongelma olisi nyt ihan sinun omassa päässäsi.
Tässä taas hyvä esimerkki siitä ylitulkinnasta johon naiset aina sortuu. Ei miehet ajattele noin monimutkaisesti.
M37
Taka-ajatuksethan miehillä on yleensä mielessä naisten kanssa asioidessa ja niitä sitten vihjaillaan enempivähempi hienosti. Mitä kauemmin mies viestittelee naisen kanssa, vaikka nyt ihan työasioista, niin sen varmemmin se alkaa menemään miehen mielessä "siihen" suuntaan koska alkaa unohtumaan että työasiat kyseessä ja mieleen hiipii se tyypillinen "tää nainen haluaa mua"-fantasia.
Ovatko rintasi jollain tapaa keskiarvosta poikkeavat, esim. normaalia isommat tai toinen roikkuu toista selvästi alempana?
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas hyvä esimerkki siitä ylitulkinnasta johon naiset aina sortuu. Ei miehet ajattele noin monimutkaisesti.
M37
No mikäli eivät työskentele jossain rintaimplanttitehtaalla tai vastaavassa, niin minusta aika outoa jos viljelee rinta-sanaa viesteissä.
Mä teen tota ihan tarkoituksella viestitysmiehen kanssa; istutan häneen ajatuksia, käytän esim. "me oltiin" sen sijaan että passiivissa pelkästään "oltiin" jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
No mikäli eivät työskentele jossain rintaimplanttitehtaalla tai vastaavassa, niin minusta aika outoa jos viljelee rinta-sanaa viesteissä.
Voihan ne työskennellä vaikka kenkätehtaalla ja puhua rintavista jaloista ja lesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Voihan ne työskennellä vaikka kenkätehtaalla ja puhua rintavista jaloista ja lesteistä.
Millaiset on rintavat jalat? Lienee ruumiin anatomiassa kyllä nyt jotain häikkää.
rinta rinnan rintaa rintana rinnaksi rinnassa rinnasta rintaan rinnalla rinnalta rinnalle
rinnat rintojen rintoja rintoina rinnoiksi rinnoissa rinnoista rintoihin rinnoilla rinnoilta rinnoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Millaiset on rintavat jalat? Lienee ruumiin anatomiassa kyllä nyt jotain häikkää.
Rintava jalka on ihan oikea termi. Googlaa.
Tää varmaan kuulostaa joo paranoidilta, etenkin kun en viitsi tähän laittaa suoria sitaatteja. Ekan kerran kun huomasin tuollaisen vähän oudon sanan, niin ajattelin, että on vaan jotenkin vahingossa tullut. Tokalla kerralla hämmästelin jo vähän enemmän jne. Puhun siis ihan työsähköposteista, jotka on tyyliltään kuivan asiallisia.
Lähinnä mietin, että onko tää häneltä ihan tahatonta, mutta kun ei puhuessaankaan tuommoisia sanoja käytä, niin ihmettelen, että voiko olla. Eihän näille mitään voi tehdä, kun ei näitä voi katsoa varmaan mitenkään ahdisteluksi, mutta mulle tulee näistä jotenkin hämmentynyt olo. Onko sillä tarkoitus jotenkin tehdä mut hermostuneeksi vai mitä tää on?
Omat rinnat enemmän isot kuin pienet, voi olla, että olen siksi yliherkkä. Mutta noi muutkin sanat, en oikein tiedä, mitä ajatella. Paras varmaan vaan olla niin kuin ei huomaisi mitään eikä reagoi.
ap
Jos on vaikka pakko-oireinen häiriö, voi tuollaista ilmetä. Ei kannata liikaa miettiä asiaa. Keskity nyt ihmeessä niihin työasioihin.
paranoidi