Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalennuksesta tuli oranssi, apua!

Vierailija
12.02.2020 |

Kävin alkuviikosta kampaajalla ottamassa runsaasti raitoja. Puhuttiin sävystä ja suostuin siihen, että voisin vaihteeksi kokeilla vähän lämpimämpää sävyä (ennen ollut todella kylmä sävy, ns. platina).. Tulos on kuitenkin kutakuinkin oranssi! En tykkää yhtään. En oikein voi mennä valittamaan kun itse sanoin, että vähän lämpimämpi sävy käy. Mitä on tehtävissä? Voiko ammattilaisella käydä korjaamassa pelkän sävyn, ilman että pitää vaalentaa lisää? Kotona ei varmaan voi tehdä mitään, ts. koittaa taittaa sävystä pois lämpimiä vivahteita, vai voiko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaalennus siihen ja ehkä kolmaskin. Mulle kävi noin kun vaalensin takaisin mustasta. Vaalensin vaan monta kertaa niin kyl siitä hyvä tuli :)

Vierailija
2/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaalennus siihen ja ehkä kolmaskin. Mulle kävi noin kun vaalensin takaisin mustasta. Vaalensin vaan monta kertaa niin kyl siitä hyvä tuli :)

Jaa joo, et halunnutkaan vaaleaa vaaleaa :) sori en lukenut kunnolla. Mut kyllä tuon kanssa joutuu meneen uudelleen kampaajalle, ei ole paljon muuta tehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin että sulla on pohja ollut jo sopivan vaalea mutta sävytetty päälle turhan lämpöiseksi. Jos näin on, niin turha tappaa tukkaa enemmällä vaalennuksella. Pura sävytys (kelatoi) askorbiinihapolla l. C-vitamiinilla ja laita päälle viileämpi uusi sävy. Kuivattaa vähän mutta ei ole läheskään niin paha kuin vaalennus.

Vierailija
4/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis vaaleanruskea tukka luonnostaan ja siihen tehtiin vaalennus ja sävytettiin sävyllä, joka onkin mielestäni huono. Tukka oli siis värjäämätön ennen tätä kampaajakäyntiä. Pakko mennä jonnekin muualle varmaan, en haluaisi lisää vaalennusta jos ei ole pakko, koska mun tukka aina kuivuu siitä. Olisko mahdoton ajatus kokeilla kotona ensin hopeashampoota vai voiko se ollla suurempi katastrofi?

En tiedä johtuuko liian lämmin sävy siitä, että vaalennusaine ei ollut tarpeeksi kauan raidoissa vai väärästä sävytteestä lopuksi.

Vierailija
5/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi viime kesänä samoin. Ostin hopeashampoon ja muutaman käyttökerran jälkeen sain sillä liian keltaisuuden pois.

Vierailija
6/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskaltaisinkohan kokeilla... Kaapista löytyisi hopeashampoo... En vaan halua, että menee vielä pahemmaksi tilannne ;) Mun tukka ei ole keltainen vaan oranssihtava.

Vierailija
7/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketistakin saa näitä sävytteitä, color maskia. Sieltä esim. Silver sävy voisi toimia sinulla. Värjää aika hyvin, itse "värjään" vaalean tukkani välillä punaiseksi tuolla sävytteellä. Se siis kuluu pois, mutta kestää useamman pesun hyvänä. Sitä voi aina lisätä muutaman pesun välein.

Vierailija
8/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese pari, kolme kertaa syväpuhdistavalla (anna vaikuttaa, jos jaksat), sitten hopeashampoo, kunnes toivottu tulos. Lopuksi joku oikein kosteuttava naamio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi