Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin suhde

Vierailija
12.02.2020 |

Vaimoni ehdotti avointa suhdetta pari vuotta sitten. Hänellä ollut ties kuinka monta vierasta partneria. Itse olen hiljattain tavannut todella mukavan naisen ja olemme harrastaneet seksiäkin. Tämä nainen tietää tilanteemme. Nyt vaimoni mielestä minun pitäisi katkaista välit tuohon naiseen. Omista suhteistaan ei puhu mitään. Onko kokemuksia vastaavasta? Onko avoin suhde naisten mielestä Ok vain heille itselleen, vai onko yhtä yleistä miesten kohdalla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostuisi avoimeen suhteeseen, mutta jos kuitenkin suostuisin, niin se olisi tottakai molempien osalta samanlainen eli suojattua seksiä saisi harrastaa muiden kanssa mutta ei alkaa "romanttiseen suhteeseen" eikä esiintyä julkisesti yhdessä.

Vierailija
2/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä avoimien suhteiden idea on siinä, että ne muut seksikumppanit eivät ole pysyviä tai pitkäaikaisia. Pysyvät ja pitkäaikaiset suhteet ovat polyamoriaa, joka on eri juttu ja vaatii erilaista ajattelua ja sopimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimessa suhteessa on eri tasoja, ja niiden säännöt tulee sopia. Ilmeisesti vaimosi on juuri sitä sakkia että itse saa touhuta mut puolisolta ei sitä kestä. Jos vaimosi jakaa toosaa ni jaa sinäkin kaluasi.

Vierailija
4/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimessa suhteessa on eri tasoja, ja niiden säännöt tulee sopia. Ilmeisesti vaimosi on juuri sitä sakkia että itse saa touhuta mut puolisolta ei sitä kestä. Jos vaimosi jakaa toosaa ni jaa sinäkin kaluasi.

Ap ei halua jakaa vain kaluaan vaan hän on ihastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi