Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mediassa tuputetaan äitiyttä

Vierailija
12.02.2020 |

Tänäänkin hesarissa taas viisi erilaista odottajaa... Joo, kiva heille, mutta alkaa tympiä tämä teema.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko huomannut, että Hesarissa on joka päivä urheiluosio? Mua ei kiinnosta urheilu lainkaan, joten skippaan sen suosiolla. En kuitenkaan koe tarvetta valittaa tästä aiheesta vauva-palstalla. Muuten, jos tosiaan äitiys aiheena tympii, niin jännä palstavalinta kyllä. 

Vierailija
2/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko huomannut, että Hesarissa on joka päivä urheiluosio? Mua ei kiinnosta urheilu lainkaan, joten skippaan sen suosiolla. En kuitenkaan koe tarvetta valittaa tästä aiheesta vauva-palstalla. Muuten, jos tosiaan äitiys aiheena tympii, niin jännä palstavalinta kyllä. 

No kyllä tympii synnytystalkoo-teema ja sopulilauma sen ympärillä!

Vauva on hyvä paikka nurista aiheesta ja lukea samalla muita ketjuja. Oletko itse huomannut, että aika monia aiheita täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lisääntyminen pakko ole. Maailmassa on 7 miljardia ihmistä. Ilmastonmuutoksen myötä tulee Suomeen muuttamaan hullun paljon väkeä, koska täällä tulee säilymään pidempään optimaaliset olosuhteet elämälle. Ihan sama lisääntyykö täällä Suomessa mamma tai kaksi, koska kaikki tulee kuitenkin olemaan sadan vuoden kuluessa hyvin erilaista. 

Vierailija
4/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tympii synnytystalkoo-teema ja sopulilauma sen ympärillä!

Vauva on hyvä paikka nurista aiheesta ja lukea samalla muita ketjuja. Oletko itse huomannut, että aika monia aiheita täällä?

Miksi se tympii? Älä lue niitä. En mäkään lue urheilu-uutisia, kun ne eivät kiinnosta. Jos asia ei sua koske tai kiinnosta, niin skippaa. 

Olen huomannut joo, mutta tämä sivuston on tosiaan Vauva-lehden sivu, ja kun katsot vaikkapa tuota yläpalkkia, niin siinä näkyvät ensimmäisinä "raskaus" ja "vanhemmuus".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme