Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako sirdalud pakonomaiseen pissaamiseen??

Vierailija
12.02.2020 |

Päivät ja yöt saa juosta vessassa pakonomaisesti. Ei kyllä juuri mitään tule. Illalla en nukahda kuin unilääkkeillä kun rentoudun niin pissahätä lakkaa. Auttaisiko sirdalud samanlailla kun rentouttaa lihaksia ?? Minulla on myös vakavaa masennusta johon on lääkitys. En jaksaisi koko yötä valvoa sen vuoksi että on pissahätä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot liian iltapainoitteisesti. Älä juo mitään paria tuntia ennen nukkumaanmenoa, ota unilääke tuntia ennen nukkumaanmenoa Pienen vesitilkan kera tai vaihta liuskoihin jotka sulavat suussa, vielä kerran kokeilet pissata juuri ennen nukkumaanmenoa ja sitten sänkyyn. Eiköhän se siitä 😌

Vierailija
2/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö käydä lääkärissä, ei tuo ole normaalia. En usko sirdaludilla olevan vaikutusta tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ilmeisesti jokin pakko oire. Olen vakavan masennuksen vuoksi sairaslomalla ja mieli on tosi huono

Vierailija
4/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä Betmiga 50 mg -resepti. Se korjaa virtsarakon hermostunutta kramppaamista.

Vierailija
5/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan ajatukset pyörivät pissaamisen ympärillä ja mistään ei tule mitään. Pahoja uniongelmia oli jo ennen tätä mutta kun menee sänkyyn niin on jo heti vessahätä. Sit kun ottaa unilääkkeen niin rauhoittuu hetken päästä ja nukahtaa

Vierailija
6/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako betmiga myös siihen jos vaiva on psyykkistä??

Vierailija
7/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa, johtuu masennuksesta! Jään seuraamaan auttaako mikään. Korostan että kyseessä ei ole fyysinen vika vaan lähinnä neuroottisuus.

Vierailija
8/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta. Mutta mä oon tosi stressaantunut tän asian takia. Miten sulla menee yöt?

Vierailija
9/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sirdaludia selkäsärkyyn ja ravaan vessassa. Ei ainakaan mulla ole vähentänyt yhtään.

Vierailija
10/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo useamman kuukauden todella masentunut. Sellaista pakkoajatus painotteista ja nyt sit nää pissa asiat ei anna rauhaa hetkeksikään. Mulla oli ilmeisesti lievä tulehdus johon sain lääkkeet ja siitä tää homma sit alkoi.

Vierailija
11/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät ja yöt menee miettiessä että koko ajan on pissahätä ja mistään ei tule mitään

Vierailija
12/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin, diabetes esiintyy noin.

Vierailija
14/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ilmeisesti jokin pakko oire. Olen vakavan masennuksen vuoksi sairaslomalla ja mieli on tosi huono

Jos haluat kokeilla luontaislääkettä, Urisan on kyllä tosi hyvä.

Voit toki kokeilla myös puolukkaa ja karpaloa, ne auttavat kyllä myös tuossa liikapissaamisessa.

Vierailija
15/20 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/20 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urisan ei ainakaan minulla auttanut. Käytin 1/2 vuotta. En kärsi masennuksesta, mutta yliaktiivisesta rakosta kylläkin. Kaikkea on kokeiltu. Mm. vältän nesteiden nauttimista  klo 18.00 jälkeen,kokeilin ruokavaliotakin,puolukkaa ja karpaloa käytän. Olen yrittänyt "kouluttaa" rakkoa. Rasittaa!

Vierailija
17/20 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla.

Vierailija
18/20 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako betmiga myös siihen jos vaiva on psyykkistä??

Kyllä. Betmiga korjaa sitä _hermostollista_ vikaa, joka vessassa juoksemisen aiheuttaa.

Vierailija
19/20 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urisan ei ainakaan minulla auttanut. Käytin 1/2 vuotta. En kärsi masennuksesta, mutta yliaktiivisesta rakosta kylläkin. Kaikkea on kokeiltu. Mm. vältän nesteiden nauttimista  klo 18.00 jälkeen,kokeilin ruokavaliotakin,puolukkaa ja karpaloa käytän. Olen yrittänyt "kouluttaa" rakkoa. Rasittaa!

Pyydä lekurilta Betmiga 50 mg -resepti.

Vierailija
20/20 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juot liian iltapainoitteisesti. Älä juo mitään paria tuntia ennen nukkumaanmenoa, ota unilääke tuntia ennen nukkumaanmenoa Pienen vesitilkan kera tai vaihta liuskoihin jotka sulavat suussa, vielä kerran kokeilet pissata juuri ennen nukkumaanmenoa ja sitten sänkyyn. Eiköhän se siitä 😌

Tuskin tuo vaiva liittyy juomisiin, psyykkinen oire.

Mulla ollut koko elämän tarve käydä yöllä vessassa, yks syy miksen tykkää yöpyä kylässä, herättää pian muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan