Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Valtaosa Suomen klamydiatartunnoista todetaan naisilla

Vierailija
11.02.2020 |

Klamydiatartunnat lisääntyvät. Näistä 80 % todetaan 15–29-vuotiailla. Naisilla klamydia jää hyvin helposti huomaamatta, vaikka se hiukan oireilisikin.
Huolestuttava suuntaus.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Naiset käy gynellä. Miten miehet saataisiin seulottua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty. Naiset harrastaa seksiä saman pienen miespopulaation kanssa ja siinäpä se..

Vierailija
4/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun käyvät testeissä. Samaan aikaan ne miehet joilta nää tartunnat tulee jatkavat sen levittämistä.

Vierailija
5/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se karuselli pyörii. Ei mikään uutinen, että 30% alle 30 vuotiasta naisista kärsii lapsettomuudesta?

Vierailija
6/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. miehille ei ole tällaista automaatiota kuin naisille. Ei ole rutiinisti häntäsyyniä.

Vierailija
7/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.. miehille ei ole tällaista automaatiota kuin naisille. Ei ole rutiinisti häntäsyyniä.

Ei tämä naisillekkaan ole mkään automaatio. Itse se gyne pitää varata ja maksaa. Itse olen 55 v ja en ole eläissäni käynyt gynellä kun ei ole kerran mitään ongelmia ollut. En käy myöskään päätäni tai mahalaukkuani tutkituttamassa rutiininomaisesti vuosittain.

Vierailija
8/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia oireilee miehillä useammin ja voimakkaamin kuin naisilla. Siksi naisten tartunnat jäävät helpommin huomaamatta. Jonkin verran naisia saatetaan testata enemmän, mutta se ei selitä tartuntojen tilastollista eroavaisuutta.

Vierailija
9/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalaisen naisen takia olen joutunut käymään testeissä. Ei löytynyt mitään. Usein kuitenkin suomalaisen naisen kanssa seksin jälkeen tulee jotain ihme kutinoita. Keski ja etelä euroopassa ei mitään koskaan. Hygienia juttu vai liika seksikumppaneita naisilla? Täällä kun lukee juttuja niin on alkanut kyllä vierastamaan ajatusta paneskelusta suomalaisen naisen kanssa. Oli kumi tai ei. Sadan miehen kanssa maannut nainen ei vaan kiinnosta. Its not sexy.

Vierailija
10/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain todistaa, että yhdellä miehellä on paljon naisia.

Vierailija
11/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria tyttöjä ja naisia panettaa.

Vierailija
12/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pelotti ihan hitosti kun sain puhelinsoiton kolmannelta osapuolelta. Puhelimessa sanottiin että kannattaa käydä testeissä. Olin ilmeisesti pannut naisen kanssa joka oli tunnettu rasia. Pelotti ihan hemmetisti nuorta poikaa. Alkoi mennä maku seksistä.

Vierailija
13/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku kunnon sp-tauti lähtee leviämään.

Vierailija
14/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyvät "vuosihuollossa" miehiä useammin.

Vierailija
15/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ole edelleenkään kortsun käytöstä millään tapaa huolissaan. Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
16/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalaisen naisen takia olen joutunut käymään testeissä. Ei löytynyt mitään. Usein kuitenkin suomalaisen naisen kanssa seksin jälkeen tulee jotain ihme kutinoita. Keski ja etelä euroopassa ei mitään koskaan. Hygienia juttu vai liika seksikumppaneita naisilla? Täällä kun lukee juttuja niin on alkanut kyllä vierastamaan ajatusta paneskelusta suomalaisen naisen kanssa. Oli kumi tai ei. Sadan miehen kanssa maannut nainen ei vaan kiinnosta. Its not sexy.

Sinäkö se sitten olet siveyden sipuli? Paneskelet ympäri Eurooppaa. Ihme että kutisee 😂

Vierailija
17/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta samaan aikaan sinun pitää päästä paneskelemaan satoja naisia ihan keski- ja etelä-Eurooppaa myöten...

Vierailija
18/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paraskin puhuja. Itse hyppii naisesta toiseen, kunnon kuppakulli 😆

Vierailija
19/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se sitten olet siveyden sipuli? Paneskelet ympäri Eurooppaa. Ihme että kutisee 😂

Vain suomalaisen naisen kanssa on kutittanut/kirvellyt. Ne naiset oli kunnollisia katolisia.

Vierailija
20/46 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden yhteydessä testataan klamydia automaattisesti. Jo sillä saadaan seulottua suuri oireettomienkin naisten joukko siinä missä oireettomat miehet porskuttavat vailla huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi