Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmakarvojen laminoiminen kotona

Vierailija
10.02.2020 |

Onko kukaan kokeillut? Aineethan eivät ole kalliita nettikaupassa ja tutorialeja on YouTubessa. YouTubessa laminoijilta onnistuu laminointi, kulmien värjääminen ja nyppiminen symmetrisiksi.

Eikös permanettiaine, jota myös ripsien ja kulmien kestokääntämiseen käytetä, haurastuta itseään kulmakarvaa tai ripseä? Hauraampi ja huokoisempi karva imee kai puolestaan enemmän väriä kuin käsittelemätön karva.

Itse asun keskellä Ei mitään ja täällä ei todellakaan ole salonkeja, joissa laitettaisiin ripsiä ja kulmia. Olen tottunut värjäämään itse, mutta laminointi arveluttaa koska en ole lukenut yhdenkään kotilaminoijan kokemuksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi kokeilla ensin pillukarvoihin ja jos se siellä toimii kuten pitäisikin, niin sitten kulmakarvoihin.

Vierailija
2/3 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva harjaa aamuisin alapäänsä karvoja mihinkään asentoon aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista halvin ratkaisu on ostaa apteekista Xyliderm-geeliä koska sitä voi käyttää silmänympärysgeelinäkin. Kun sitä laittaa kulmakarvoihin ja harjaa ne asentoon niin ne myös pysyvät paikoillaan pesuun saakka. Saippuan, hiusgeelin tai hiuslakan valuminen silmiin esimerkiksi sateen tai hikoilun vuoksi on on paljon ikävämpää.

Muutenkin Xyliderm on erinomainen geeli atopiaan ja lehahteluun taipuvaiselle iholle. Varmasti myös rasvaisesta ihosta kärsivät voivat tarvia tehokkaampaa kosteutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä