Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varma sinkkuna, epävarma suhteessa

Elämäpilalla
10.02.2020 |

Mistä ihmeestä outo käytökseni johtuu. Eli sinkkuna olen todella itsevarma, iloinen, kaikille ystävällinen ja en välitä mitä muut minusta ajattelevat pahemmin. Mutta kun aloitan suhteen, en muutu heti vaan esim vajaan vuoden kuluttua oudoksi. Epäilen että mies on kiinnostunut jokaisesta vastaan tulevasta. En kuitenkaan epäile koskaan että pettäisi, en siis kyttää muuten sairaalloisesti. Oletan vain että kuvittelee kaikista jotakin ja tsekkaa jokaisen perseen. Tästä syystä minun on vaikea käydä enää missään mieheni kanssa koska töksähtelen joka paikassa. Jopa television katsominen on välillä vaikeaa jos siellä on alastomia naisia. Niin kuin aikalailla nykyisin joka paikassa on,joten asia tulee mieleeni jatkuvasti.
Pilaan tällä suhteemme koska olen jatkuvasti hieman kärttyinen, milloin mistäkin. Tiedän että ei ole normaalia, en tarvitse siitä naljailua vaan että joku neuvoisi tai kertoisi omia kokemuksiaan.

Tiedän että osin tämä johtuu siitä, että olen itse nätti ja jyvin flirttaileva tyyppi sinkkuna ja olen huomannut että monilla varatuilla miehillä ei ole oikein rajoja joskus näissä asioissa... Minua häiritsisi ajatus jos oma mieheni flirttailisi esim töissä päivät pitkät muille näteille tytöille.

Olen ulkonäöltäni miehelleni ihan tarpeeksi ja enemmänkin, ainakin jos muiden sanomisiin on uskomista. Olen hoikka ja pitkä ns mallin mitoissa, mutta sillä ei tunnu olevan minulle mitään väliä kun olen suhteessa. Sinkkuna pystyn olemaan ylpeä kropastani. En vain ymmärrä miksi sama ei päde pitkässä suhteessa ja muutun todella epävarmaksi...

Mieheni on sanonut että ei pidä epävarmaa käytöstäni viehättävänä, joka taasen on johtanut siihen että minun on vielä vaikeampi olla itsevarma taas,vaikka luulisi että silloin yrittäisin kovemmin korjata asiat. Yritänkin rehellisesti joka kerta kovasti mutta ahdistun kun joku keikistelee mieheni edessä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiauttaja auttaa. Älä mene suhteeseen, jos et osaa ja taannut ihan typeräksi.

Vierailija
2/2 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiauttaja auttaa. Älä mene suhteeseen, jos et osaa ja taannut ihan typeräksi.

Ei nyt ole iha niin yksinkertasta jos johonki rakastuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä