Thaicube maistuu saippualle.
Olenko ainoa, jolle tulee mieleen thaicubesta saippualta tuoksu teollinen maku/tuoksu? Ja te ketkä tykkäätte näistä, olisiko aika lopettaa tupakointi tai käydä makuaistikokeessa?
Kommentit (13)
Korianteri? Osa ihmisistä maistaa sapoiinin siinä, osa ei. Kuulun ensimmäisiin, ei pysty syömään. Moni kaveri taas rakastaa. Aisteissa(kin) on eroja.
Komppaan ykköstä ja kakkosta. Ja minun mielestä korianteri maistuu ihan likaiselta tiskirätiltä. Kamalin yrtti mitä voi olla.
Joo siin on sellanen jännä haju tai sivumaku, mutta ne on silti hyviä etenki muutamat niistä, jos vertaa vaikka johki mauttomiin nakkikastike-muusi-valmisruokiin.
Mä tykkään korianterista ja pidän noista kuutioistakin. Mun suussa korianteri maistuu raikkaalta, ei yhtään saippuamaiselta. En edes ymmärrä miten se voi olla saippuan makuista. Paras yrtti aasialaisiin ja meksikolaisen ruokiin.
Sulla on se geenijuttu joka saa korianterin maistumaan saippualta, siksi et tykkää. Itselläni ei onneksi ole ja tykkään kovati noista thaicubeista.
Varmistitko, että kyljessä lukee "soup" eikä "soap"?
Minkä merkkinen kuutio ja mikä ateria? Eihän ne kaikki samalta maistu.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on se geenijuttu joka saa korianterin maistumaan saippualta, siksi et tykkää. Itselläni ei onneksi ole ja tykkään kovati noista thaicubeista.
Näin juuri. Itselläni on valitettavasti tämä geeni"virhe" ja olen siksi päätynyt korvaamaan korianterin ruoanlaitossa useimmiten persiljalla. Sääli.
Joo niissä kaikissa on aika paljon korianteria... Sitä on nykyään valitettavasti joka paikassa. Lopetin juuri Ruokaboksin tilauksenkin kun sitä hemmetin saippuayrttiä on joka boksissa... Täältä löytyy selitystä miksi osalle ihmisistä korianteri pilaa ruoat:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vihaatko-korianteria-sille-on-tiete…
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään korianterista ja pidän noista kuutioistakin. Mun suussa korianteri maistuu raikkaalta, ei yhtään saippuamaiselta. En edes ymmärrä miten se voi olla saippuan makuista. Paras yrtti aasialaisiin ja meksikolaisen ruokiin.
Minäkään en ymmärrä, miten joku voi olla tykkäämättä mämmistä tai maksalaatikosta, nam!
...eiku ymmärränpäs, makuja on erilaisia! Aisteissakin on eroavaisuuksia.
Kysypä joskus parilta kaverilta vaikka eri turkooseista, näyttävätkö silmiinsä enemmän sinisiltä tai vihreiltä. Sitten voittekin tapella loppupäivän, ihmiset havaitsevat väritkin eri tavoin.
Itse en osta moisia sillä niissä se kana on thaimaalaista ja aivan varmana kasvatettu missälie oloissa ja teurastettu mitenlie ja antibiootteilla kasvatettu.
Yök, sanoo minun eettinen tutkani.
korianteri