Millaista on sellaisen ihmisen KAKKA, joka ei leipää syö?
En voi kuin kuvitella sitä löysää paskaa. Huh, huh. Tuleeko pyllykään puhtaaksi paperilla? 🤢🤮 Leivästä saa kuituja => kiinteä kakka. Puhdas pylly. Hyvä olla. 💖
N37
Kommentit (13)
Itse söin vihannesvoittoista ruokaa monta vuotta, jonkun verran myös vaaleaa lihaa ja kalaa. Tuloksena kovaa, papanamaista kakkaa. Ei todellakaan sotkevaa, mutta kivuliasta ja hankalaa.
Nyt, kun syön myös leipää, uloste on normaalia. ( Helpotus ).
Suomen leipätiedotusko täällä spämmää....
APkin uskoo näköjään tähän paikalliseen ruokapropagandaan, että ainoastaan leivästä saa kuituja.
Mä en syö leipää, mutta saan kuitua muusta ravinnosta tarpeeksi.
Ja kakka on muodoltaan kuin banaani, ihan valioyksilö.👍
En syö leipää. Kakkani on kiinteää. Yllätys, yllätys: leipä ei ole ainut kuidun lähde. Eikä edes paras.
Jätä ap leivät syömättä ja tarkkaile köntsääsi, sillä se selviää.
En huomannut mitään eroa. Vaikka en leipää syönytkään niin söin kaurapuuroa ja laitoin viiliin ja rahkaan leseitä.
En tiedä onko AP tosissaan mutta vastaan nyt kuitenkin, että itse en syö juuri koskaan leipää ja vatsa toimii joka päivä säännöllisesti eikä ole löysää/kovaa. Kuitua saa paljon muualtakin kuin siitä iänikuisesta leivästä, itse ainakin syön paljon marjoja, vihanneksia ja juureksia sekä puuroa.
Saan kuituja vaikka en syö leipää. Kerran pidin ruokakpäiväkirjaa, ja ennätys oli kuituja 38g päivässä.
Lihaa jos syö paljon niin kakka on hyvää.
Oikeasti kysyjä on N17. Nimittäin kukaan lähes nelikymppinen ei voi olla noin lapsellinen.