Miten iso pitää olla, että k*set valuu pitkin reisiä?
Tuli vain mieleeni tällainen, kun olen täältä välillä lukenut ketjuja, joissa lihavat naiset valittavat tästä tai kysyvät, miten ei valuisi/miten parhaiten siivoaa.
Olin itse 110kg, kun aloin laihduttamaan. Silloinkaan tällaista ongelmaa ei ollut, eikä tuntunut olevan lähelläkään.
Noissa ketjuissa monesti on kysytty aloittajan/kommentoijan painoa, mutta eivät ole sitä kertoneet. Toki myös aina korostivat sitä, että mitään ongelmia ei painosta ole tullut. Mutta onhan tuo nimenomaan siitä painosta johtuva ongelma.
Jos minulla ei ollut tuollaista ongelmaa 110kg painoisena, miten iso sitä oikein pitää olla, että on tuollainen ongelma?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, ku ei oo moisesta kokemusta.
~140kg
Tämä tosiaan unohtui aloituksesta, että monesti näissä ketjuissa on ollut kommentoimassa joku, joka kertoo olevansa 140kg-160kg, muttei heillä ole sellaista ongelmaa.
Se laittaa miettimään, että kuinka isoja oikeasti aloittajat ovat, kun ei vielä tämänkään kokoisilla kyseistä ongelmaa ole. Vai toimittavatko he asiansa jotenkin aivan ihmeellisissä asennoissa?
Ap
Oho. Luulin että kuin iso kulli...
Minulla valuu joskus kuset pitkin pakaroita. Painan 53kg.
Pitäisikö sun hankkia harrastus, jos on aikaa tällaista miettiä?
En ole moisesta ongelmasta kuullutkaan. Varmaan riippuu lähinnä ruumiinrakenteesta eikä pelkästä painosta.
Ihmettelin otsikkoa, että mistä tässä puhutaan. Siis että k uset vai kulkuset... ja että miten se ihmisen koko siihen vaikuttaa.
Vuosi synnytyksestä, paino 52 kg, housuvaippoja käytän aina, kun lähden ulos.
Kaiken takana on paino! Ei se ainakaan mikään sairaus tai ikävä ominaisuus voi olla. Vain läskeillä on esim. yliaktiivinen rakko tai muu rakon hallintaan vaikuttava sairaus.
Meneekö sinulla ihan aivot jumiin, jos läskillä voi olla virtsaumpi, eli pissi ei vain tule ulos, vaikka kuinka ponnistelisi, ja on pakko katetroida?
Näihin kaikkiin löytyy tietenkin apukeinoja, toisin kuin sinun aivovammaiseen asenteeseesi.
t. läskillä meni kusinen aloituksesi ihon alle
Ruumiinrakenne tosiaan varmasti vaikuttaa, mutta koskaan nämä kysyjät eivät ole suostuneet kertomaan painoaan, ainoastaan sanoneet, että ovat ylipainoisia.
Minulla on kyllä harrastuksia, mutta kunhan tuli tällainen mieleen.
Ap
Enpä tiedä, ku ei oo moisesta kokemusta.
~140kg