Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö salille näissä kledjuissa?

Vierailija
08.02.2020 |

https://aijaa.com/sMuX6Y

Itseltäni iso yläpeukku tuolle tyylille.

-Mies

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että olisi aika epämukavat näin miehenä.

Vierailija
2/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En käy salilla, eivätkä nuo vaatteet houkuttaisi siihen. En usko, että apkaan haluaisi nähdä minua noissa vaatteissa(kaan) salilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaikea olla läpsimättä tuota muhkeata persettä ohi kävellessä.

M28

Vierailija
4/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monille salille mennään esiintymään ekshibitionismin hengessä. Ja se on usean ainoa syy someimagon ylääpidon lisäksi vääntäytyä sinne salille. Tämän kategorian ihmiselle kys. Pöksyt ovat ihan parahultaiset.

Vierailija
6/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän itse asiassa aika löysiä pitkiä verkkahousuja salilla osin siksi, etten saa ei-toivottuja katseita miehiltä. Haluan treenata treenini siellä rauhassa enkä olla erityishuomion tai lähestymisyritysten kohteena. 

Vierailija
7/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Käytän itse asiassa aika löysiä pitkiä verkkahousuja salilla osin siksi, etten saa ei-toivottuja katseita miehiltä. Haluan treenata treenini siellä rauhassa enkä olla erityishuomion tai lähestymisyritysten kohteena. 

Tietysti eri asia jos lihaksikas komea nuori kundi on mies joka tsekkaa sinua.

Vierailija
8/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että olisi aika epämukavat näin miehenä.

Yhtä epämukavat ne on naisille!

Vierailija
9/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis tuolla kropalle.

Vierailija
10/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei itse asiassa ole. Ehkä ne jotkut nuoret naiset jotka laiskana istuskelee tietyissä salilaitteissa selaillen kännykkäänsä ja juoruten keskenään ylipitkien sarjataukojen välillä voivat olla tuollaisia että sopivien miesten katseet ja jopa lähestymiset kelpaisivat, mutta itse käyn salilla kehittääkseni voimaa ja treenaan sen verran rankasti että en todellakaan ole siinä mielentilassa että kiinnosta yhtään kenenkään lähestymiset tai huomio. Keskityn omaan treeniini. (Suomalaiset miehet kyllä osaa asiallisia ollakin salilla, mutta toisinaan näitä maahan tulijoita kun siellä on niin voivat olla naisia kohtaan todella epäkohteliaita ja tunkeilevia)

Vierailija
11/11 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei itse asiassa ole. Ehkä ne jotkut nuoret naiset jotka laiskana istuskelee tietyissä salilaitteissa selaillen kännykkäänsä ja juoruten keskenään ylipitkien sarjataukojen välillä voivat olla tuollaisia että sopivien miesten katseet ja jopa lähestymiset kelpaisivat, mutta itse käyn salilla kehittääkseni voimaa ja treenaan sen verran rankasti että en todellakaan ole siinä mielentilassa että kiinnosta yhtään kenenkään lähestymiset tai huomio. Keskityn omaan treeniini. (Suomalaiset miehet kyllä osaa asiallisia ollakin salilla, mutta toisinaan näitä maahan tulijoita kun siellä on niin voivat olla naisia kohtaan todella epäkohteliaita ja tunkeilevia)

Epäilen tarinaasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän