Antti Tuiskun ajatus on varmaan ihan ok mutta hän osuu kyllä kappaleellaan ja videollaan harhaan
Olen itse uskova ja en usko hänen sinänsä pilkkaavan uskoa, uskovia tai Jumalaa. Luulen hänen yrittävän sanoa että tekopyhyys ja ihmisten korottaminen Jumalan asemaan on pahaa ja tuhoavaa. Mutta..mutta
Valitettavasti iso osa ei ymmärrä sitä näin.
Suurelle osalle tuosta tulee vain pilkkaa. Erityisesti pidän ikävänä sitä että lapset ja nuoret jotka paljon ovat seuranneet Antti Tuiskua, tälläistä materiaalia nähdessään näkevät vain siinä sen pilkan, Varsinkin ne lapset. Joka ikisessä päiväkodissa on parin viime vuoden ajan veisattu Tuiskun "sataa salamaa " ja " aijai elämä on julmaa".
Nyt näitä videoita katsellessa monelle lapselle tulee vain se kuva että Jeesuksen näköistä pilkataan tai lauletaan "Hallelujaaa" pilkaten.
Eli valitettavasti Antti Tuiskulla olisi saattanut olla sanottavaa mutta hän meni ilmaisussaan pahasti pieleen.
Kommentit (6)
Erityisesti tuo Halleluujan pilkkaavalla tavalla veisaaminen tuntuu pahalta.
Sehän tarkoittaa " Ylistys Jumalalle "
Ei nyt mikään erityisen hyvä kappale mielestäni.
Mitähän sisäistä solmua Tuisku tässä käsittelee.
Onko häntä lapsena hyväksikäytetty jossain piireissä.
Aika vaikea kuvitella missä tuollaista hoilataan
Suurinosa kyllä ymmärtää tämän kappaleen ja videon pointin. Sitten on se pienempi uskovaisten osuus jotka haluavat väkisin vääntää tämän Jumalan pilkaksi.
Mitä lapsiin tulee niin vanhemmat ovat vastuussa siitä mitä lapset katsoo tai kuuntelee. Jos annetaan tätä kuunnella niin sitten voidaan myös selittää sen sanoma lapsille.
Minulle tulee nyt vain mieleen, että uskovaiset on todella tyhmiä jos heille ei tämä aukea. Tai sitten he vaan haluavat heittäytyä tyhmäksi ja vängätä tuota Jumalan pilkkaansa. Tosin sitä En ymmärrä miksi he näin haluavat tehdä.
Myyntiä hän vain hakee