Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin maistamassa vege juusto hampurilaisen

Vierailija
05.02.2020 |

Pakko sanoa että ei oikein maistunut. Pihvi oli kuin olisi pahvia syönyt. Jäi etova olo.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin 1 euron tutustumistarjoushintaan. Oli odotettua parempi. Euron maksoin hyvillä mielin.

Vierailija
2/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavallinen veke oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D syötte kasvisruokaa kertakäyttöpapereista/pahvista. Aika ristiriitaista tämä ekologinen elämäntapa

Vierailija
4/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säin sen myös, kastike oli mauton. Otin toisella kerralla paprikamajolla, sitten oli maukkaampaa. Mutta edelleen siinä saisi olla enemän mausteita!

Vierailija
5/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säin sen myös, kastike oli mauton. Otin toisella kerralla paprikamajolla, sitten oli maukkaampaa. Mutta edelleen siinä saisi olla enemän mausteita!

Eli korvataan lihan maku mausteilla

Vierailija
6/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt niitä useamman, ihan hyviä. Mutta välillä oli liian suolaista, laittaakohan Hesen työntekijä sinne vielä erikseen suolaa väliin?

Vierailija kirjoitti:

:D syötte kasvisruokaa kertakäyttöpapereista/pahvista. Aika ristiriitaista tämä ekologinen elämäntapa

Kun kuulet vege-sanan, luulet heti että se liittyy jotenkin ekologiseen elämäntapaan? Ei mulla mikään ekologinen elämäntapa ole (kunnia niille, joilla on), söin vaan hampurilaista, joka sattui olemaan vegehamppari.

Vierailija
7/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa mausteissa on?

Vierailija
8/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla esim Naughty BRGR kasvishampurilaista jossa Beyond Meat pihvi. Voittaa Hesen kämpyt 100-0.

Olen kasvissyöjä mutta en tykkää näiden hesejen, mäkkärien jne kasvishampurilaisista. Hesellä kyllä soija- ja kasvistortillat on ihan jees.

Ja eläimiä en syö vaikka ne maistuisivatkin paremmilta, koska pidän sitä epäeettisenä.

Vierailija
9/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan siitä hiilijalanjäljestä mikä tulee kun sen könttäpullan ainekset ja nuo kaikki siihen liittyvä oheiskrääsä rahdataan paikalle. Vai viekö se tekojeesus johtaja itse ne fillarilla sinne puljuunsa?

Vierailija
10/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt niitä useamman, ihan hyviä. Mutta välillä oli liian suolaista, laittaakohan Hesen työntekijä sinne vielä erikseen suolaa väliin?

Vierailija kirjoitti:

Kun kuulet vege-sanan, luulet heti että se liittyy jotenkin ekologiseen elämäntapaan? Ei mulla mikään ekologinen elämäntapa ole (kunnia niille, joilla on), söin vaan hampurilaista, joka sattui olemaan vegehamppari.

Termin käyttöön usein tuntuu liittyvän se että korostetaan sitä omaa vegaaniutta jonka varjolla ollaan olevinaan "parempaa väkeä" ja sitä että ollaan muutenin ekologisia elämäntavoiltaan, eihän se tietenkään sitä sano että olisi ekologinen jos on vegaani. Usein nämä vain tuntuvat oikeuttavan kulutus sikailunsa sillä että minä syön kasviksia nönnönnöö...mussunmussun...

Vierailija
11/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maistoin tänään. Tykkäsin!

Vierailija
12/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä syöt ja mistä, kun katsot asiaksesi arvostella?

Vierailija
13/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen juustoveke oli hyvä, kokeile sitä :)

Vierailija
14/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Termin käyttöön usein tuntuu liittyvän se että korostetaan sitä omaa vegaaniutta jonka varjolla ollaan olevinaan "parempaa väkeä" ja sitä että ollaan muutenin ekologisia elämäntavoiltaan, eihän se tietenkään sitä sano että olisi ekologinen jos on vegaani. Usein nämä vain tuntuvat oikeuttavan kulutus sikailunsa sillä että minä syön kasviksia nönnönnöö...mussunmussun...

Tämä taitaa olla aika yleistä, että kun jollain toisella on itseä korkeampi moraali (en puhu itsestäni), niin tämä nähdään "itsensä ylentäjänä". Oikeasti vain näet itsesi huonompana ja suutut siitä toiselle. Tämä sitten näkyy pakkomielteisenä kiihkona löytää vikaa tästä toisesta ihmisestä ja tulkita kaikki mahdollisimman rumasti ja yleistää kaikkea ikävää tietynlaisiin ihmisiin. Mitä jos kääntyisit mieluummin tutkimaan itseäsi? Rehellisesti.

Vierailija
15/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sen kokoinen että iso mies pistää sen kerralla suuhun?

Yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
16/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihan maku 😄

Syötkö aina lihasi naturellina, ilman mitään maustetta?

Vierailija
17/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa mausteissa on?

Pierut muuttuu hirvittäviksi.

Vierailija
18/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake news xD sen pihvin maku ei ole pahvia nähnytkään. Juuri tänään söin ja hyvää oli. Eihän se nyt paljoa miltään maistu, mutta toisaalta sekin on tottumiskysymys. Jos makunystyrät on turrutettu umamilla, sen puute varmaan ihmetyttää. Toisaalta, mielestäni tässä pihvissä oli enemmän makua kuin hesen pihveissä yleensä ja rakennekkin oli mukavampi, ei niin pahvimainen kuin tavallisissa.

Vierailija
19/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veke: pois

Onko Juusto Veke hampurilainen siis Juusto pois hampurilainen?!?

Vierailija
20/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veke: pois

Onko Juusto Veke hampurilainen siis Juusto pois hampurilainen?!?

On, jos olet vegaani.