Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde ikinä toimia jos kumppanin lähisuku ei pidä?

Vierailija
05.02.2020 |

Voiko suhde pitemmän päälle toimia mikäli kumppanin lähisukulaiset eivät hyväksy minua? Olen alkanut miettiä asiaa enemmän ja kalvaa mieltä. Mies ei sano mitään jos joku käyttäytyy tökerösti. Kokee näin olevansa puolueeton. Kuitenkin sitä mieltä, että toisen käytöksessä oli vikaa.
Jotenkin surettaa erityisesti miehen puolesta jos tämä yksi ihminen pilaa pikkuhiljaa välit kaikkiin. Kyllähän se jossain vaiheessa alkaa vaikuttaa jos puhuu ikävästi muille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, itseasiassa paremmin, kun ei ole niiden kanssa missään tekemisissä. Ei sitä suhdetta tuiki tuntemattomien siipan sukulaisten vuoksi eletä.

Vierailija
2/9 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mikä syy siihen on, että sinusta ei pidetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Miehen suku ei ole koskaan voinut sietää minua ja on oltu 14 vuotta onnellisesti naimisissa. En ole missään tekemisissä miehen suvun kanssa, ei ongelmaa.

Vierailija
4/9 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku on pahin.

Vierailija
5/9 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, itseasiassa paremmin, kun ei ole niiden kanssa missään tekemisissä. Ei sitä suhdetta tuiki tuntemattomien siipan sukulaisten vuoksi eletä.

Juu, ehkä naintisuhde on niin parempi, mutta elämänikäinen suhde ei. Ainakaan minä en haluaisi olla miehen kanssa, josta vanhempani ja siskoni eivät pidä. He olisivat varmasti oikeassa ajatuksiensa kanssa ja mies osoittautuisi idiootiksi.

Mieheni on oikein hyvissä väleissä minun vanhempieni kanssa ja isäni on läheisempi miehelleni kuin hänen isänsä. Itse taas juttelen anopin kanssa ainakin kerran viikossa ja en voisi kuvitella muunlaista elämää.

Vierailija
6/9 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti ja sisko eivät pidä minusta, vaikka eivät koskaan ole edes yrittäneet tutustua. Eivät tiedä minusta juuri mitään eikä olla missään yhteyksissä. Sukujuhlissa tervehditään jos kohdataan, siinä se.

Vierailija
7/9 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, jos entuudestaan välit oman suvun kanssa on lämpimät, kunnioittavat ja välittömät, alkaisin kyllä pian miettiä mikä mättää (kumppanissa).

Vierailija
8/9 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia. Meillä kummallakin todella surkea lapsuudenkoti ja huonot vanhemmat. Emme ole kumpienkaan kanssa tekemisissä. Lapsill ei ole mummoloita eikö isovanhempia.

Mutta olemme korvanneet puutteet muilla tärkeillä ja rakkailla ihmisillä.

Vierailija
9/9 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ehkä toimia sinun puoleltasi, lopetat vaan yhteydenpidon yms. etkä edes yritä miellyttää. Mutta miehesi joutuu kyllä todella vaikeaan välikäteen, ja jossain vaiheessa tämä kostautuu sinullekin ja/tai teidän suhteeseenne. Jos miehesi olisi tässä tukenasi niin sitten varmaan toimisi, mutta kuvaamasi perusteella ei oikein hyvältä kuulosta. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme