Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkankorotuksen pyytäminen, vinkit?

Vierailija
04.02.2020 |

Olisi kehityskeskustelu tulossa kohta, kertokaahan esimiehet hyvät vinkit, miten saadaan palkankorotustoive maaliin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksia ois hyvä olla.

Vierailija
2/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kuvitella. Ei suomalaiset tajua näiden asioiden päälle mitään.

Työpaikoillahan on aina niitä jotka tekee yli puolet töistä ja loput vaan puuhastelee. Sama palkka kaikilla, eikä pomot välitä yhtään mitään.

Toivovat vaan ettei se yksi väsy.

Kyllä se väsy jo. Ajat sitten väsyi.

Haistakaa home.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuloksia ois hyvä olla.

Löytyy kyllä, olen myös itse saavutuksiini tyytyväinen. Tehtävät ovat myös pikkuhiljaa lisääntyneet ja tulleet itsenäisemmiksi. Ap.

Vierailija
4/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että työnantajan ei ole pakko maksaa kuin TES minimi. Parhaiten palkka nousee vaihtamalla firmaa.

Vierailija
5/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut lisävastuita. Onko ollut erityistä ponnistelua josta työnantaja hyötynyt?

Vierailija
6/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt nyrkin pöytään ja huudat ”lisää liksaa!”

Vierailija
7/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuloksia ois hyvä olla.

Löytyy kyllä, olen myös itse saavutuksiini tyytyväinen. Tehtävät ovat myös pikkuhiljaa lisääntyneet ja tulleet itsenäisemmiksi. Ap.

Tuossahan jo hyvin perustelut. Sitten vaan muutama esimerkki pomollesi.

Vierailija
8/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut elämässäni vain yhden palkankorotuksen yleiskorotusten lisäksi vaihtamatta työpaikkaa: Ensimmäisessä työpaikassani oltuani siellä vuoden. Sen jälkeen palkka on noussut kahdesti vaihtamalla. Ensimmäisellä kerralla firman sisällä 700€ ja toisen kerran firmaa vaihtamalla 500€. 

Vierailija
9/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että työnantajan ei ole pakko maksaa kuin TES minimi. Parhaiten palkka nousee vaihtamalla firmaa.

Näinpä juuri. Itseasiassa näköpiiriin tuli juuri avoinna oleva vastaava tehtävä, jossa olisi parempi palkka ja lyhyempi työmatka. Ajattelin kuitenkin antaa nykyiselle työnantajalle vielä mahdollisuuden. Ap.

Vierailija
10/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut ehkä kymmenen

Vierailija
11/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä juuri. Itseasiassa näköpiiriin tuli juuri avoinna oleva vastaava tehtävä, jossa olisi parempi palkka ja lyhyempi työmatka. Ajattelin kuitenkin antaa nykyiselle työnantajalle vielä mahdollisuuden. Ap.

Haet uutta ja jos paikkaa sulle tarjotaan, kerrot nykyiselle esimiehelle ja kysyt maksaako saman vai lähdetkö

Vierailija
12/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on niin, että jos kunnon palkkahissiin haluaa, pakko vaihtaa firmaa ja useaan kertaan. Jotkut tosin vipuaa silläkin, että etsii kilpailevan paikan ja kertoo siitä nykytyönantajalle. Palkka ei varmaan nouse kiltisti hiljaa seinänvieriä kulkemalla.

Vierailija
13/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä marssijärjestys. Ensin pitää saada se uusi työpakka ja sitten kysyä, haluaako nykyinen pitää sinut ja maksaa enemmän. Työpaikanvaihdolla uhkailulla ei lisää liksaa heru.

Vierailija
14/14 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut lisävastuita. Onko ollut erityistä ponnistelua josta työnantaja hyötynyt?

Tavallaan on vastuuta tullut, koska olen joutunut aika pitkään toimimaan oman esimieheni "kainalokeppinä" hänen itsensä joutuessa hoitamaan kahta vaativaa tehtävää.

Itselläni on siis ollut vain "puolikas" esimiehen tuki pidemmän aikaa. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi