Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan huonoa itsetuntoani

Vierailija
04.02.2020 |

Olen ihan nätti, ok, joidenkin mielestä hyvin kauniskin. En vain voi sietää sitä miltä näytän usein mielestäni videolla tai kuvassa, todella rumalta tai hirveältä. En usko kehuja, näen vain sen olion. Miten voisin muuttaa minäkuvaani? Minulla on vielä pakkomielle siitä, että haluan olla kaunein ja upein jottei mieheni ikinä katso muita tai kyllästy...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita jotain terapiaa, tuo ei ole normaalia, onko sinulla ollut taustalla koulukiusaamista tai muuta mistä tuo voisi johtua, joka tapauksessa tuo itsensä inhoaminen ei tee sinulle hyvää.

Vierailija
2/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiusaamista taustalla ja juuri ulkonäön haukkumista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta olen myös kiinnostunut mitä vastauksia saat.

Vierailija
5/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että sinulla on muutkaan asiat pään sisällä kunnossa, joten ammattiauttajalle vain. Emme me ja muut voi sinua auttaa mitenkään valitettavasti.

Vierailija
6/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, sulla on mies?

Vierailija
7/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliä enemmän kuin kuviasi. Jostain syystä jotkut ihmiset näyttävät todella erilaiselta kuvissa kuin oikeassa elämässä, mm. silmät näyttävät todella pieniltä ja kasvot näyttävät "vinolta". Vaimollani on juurikin tämä ongelma, livenä hän on todella kaunis kylläkin. Emme ole löytäneet selitystä asialle, ehkä kamera paljastaa sen mitä silmät ei näe?

Vierailija
8/8 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, itsekin olen ihan hirveän näköinen toisten ottamissa kuvissa ja videoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme