Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sävyte pois hiuksista

toivoton
04.02.2020 |

Sävytin hiukseni mustiksi sävyttellä. Nyt kaduttaa, joten kertokaa parhaat konstit, että miten sävytteen saa mahdollisimman nopeasti kulumaan pois! Pitäisikö ostaa esim. biozell coloring remover? Kaikki vinkit kiitos :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pelkkä sävyte niin tehopesukin  voisi auttaa. Toista se pari kertaa saman päivän aikana. Muista hoitoaine :) 

Vierailija
2/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on oikeasti sävyte, jossa ei ole erillistä hapetetta, ja jonka pakkauksessa sanotaan esim että kestää 6-8 pesua, niin lähtee kyllä ilman mitään aineita monilla pesuilla. Syväpuhdistava shampoo, tiskiaine tai tuo Color Remover on hyviä vaihtoehtoja tehostamaan lähtemistä, varsnkin saunan lämmössä muhitettuna.

Sen sijaan jos se on niitä "sävytteitä" kuten Lorealin Casting tai Polycolor, niin nehän on oikeasti kestovärejä vaikka paketissa toisin sanotaan eikä lähde kuin kasvamalla tai vetyperoksidipohjaisella värinpoistolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen haalistuttanut värit nopeasti pois esim ruokasooda/shampoo tai c-vitamiini/shampoo yhdistelmällä. C-vitamiinina olen käyyyänyt niitä veteen lisättävä poretabletteja koska ne liukenee/murenee helposti shampoon sekaan. Jos on syväpuhdistavaa shampoota niin vielä parempi. Nämä saa hiukset tuntumaan kuivilta mutta ei oikeasti tuhoa tukkaa, eli hyvä tehohoitoaine jälkeenpäin. Tämän voi tehdä vaikka joka päivä ja pitäisi todella ja alistaa väriä kunnes saat jotain muuta siihen haalistuneen värin päälle. Suosittelen ainakin kokeilemaan.

Vierailija
4/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskeinot tietysti öljymuhitus ja syväpuhdistavalla shampoolla pesu. Itse sain kampaamossa laitetun tumman värin pois murskaamalla c-vitamiinitabletteja ja sekoittamalla niistä veden kanssa naamion, jonka hieroin märkiin hiuksiin. Annoin vaikuttaa huivin alla muistaakseni melkein tunnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme