Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naamajumpasta apua?

Vierailija
04.02.2020 |

Olen 50+ . Minulla on ollut pienestä lähtien syvät nasolabiaalit, siis nenän sivuilla kulkevat juonteet. Mutta nyt minulle on tullut myös leuan molemmille puolin uurteet, niin että kohta leuka näyttää olevan erillinen osa naamastani.
Kun hymyilen, uurteet siloittuvat. En jaksa tietysti koko päivää irvstellä kuin irvikissa, mutta mitä arvelette, auttaisiko kasvojumppa? Voisiko se vähentää leuan sivuilla kulkevia uurteita

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole. Kasvoissa ei ole lihaksia,  jotka  kiinteytyisivät. 

Kasvojen lihakset on sellaiset kuin on. Vain plastiikkakirurgia auttaa.

Vierailija
2/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa. Itseltä häippäsi rumat naururypyt aika tehokkaasti. Sen lisäksi katosi leukakivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa. Itseltä häippäsi rumat naururypyt aika tehokkaasti. Sen lisäksi katosi leukakivut.

Ihanko totta? Millaista jumppaa teit?  Minä puren yöllä hampaita yhteen ja kun herään leuka on myttyrässä kuin vanhalla mummolla.

Vierailija
4/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purukiskot hammaslääkäristä. Puruongelmajumppaan on ohjeita.

Voit myös jumpata esim ylilausu aakkosia tai vokaaleita (äänettömästi).

Vierailija
5/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kasvojumppaa esittelevän kirjan, kun innostuin nähtyäni jonkun artikkelin aiheesta. Kyllä sen pitäisi auttaa, mutta enemmänkin ennaltaehkäisevästi. En ole kertaakaan jumpannut, pitäisi varmaan kaivaa kirja esille ja kokeilla. Jotenkin unohtunut koko juttu, kun minulla ei vielä ole sellaisia iän tuomia muutoksia.

Vierailija
6/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy hyviä naamajumppa videoita. Hae esim. ”face massage”, ”face yoga”, ”face workout” jne. Toimivuudesta en osaa sanoa mutta ainakin on paljon puolestapuhujia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi