Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan saanut vielä bannia turhista viestien asiattomaksi ilmoittamisista?
03.02.2020 |
Sellaistahan ylläpito jossain vaiheessa uhkasi.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Siis jos samasta IP:stä lähtee paljon ilmoituksia, niin asiaan puututaan, jos todetaan kiusan teoksi.
Siis kiusanteoksi...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis jos samasta IP:stä lähtee paljon ilmoituksia, niin asiaan puututaan, jos todetaan kiusan teoksi.