Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIstä tunnet sä kerrostalokyttääjän?

Vierailija
03.02.2020 |

Kerätääs tähän lankaan piirteitä, joista tunnistaa ns. kerrostalokyttääjän, jonka elämänsisältönä on kytätä naapureidensa tekemisiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on usein se tyyppi joka taloon muuttaessa pamahtaa paikalle ensimmäisenä, haukkuu tulijalle puolet naapureista, ja pyytämättä täsmentää mitä jokainen kohta järjestyssäännöissä tarkoittaa.

Vierailija
2/7 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnista mistään. Enkä kyttäile kyttäilijöitä. Jos joku tietää mun asiat tosi hyvin niin jossain vaiheessa sitten kysyn jos en itse tiedä.

Kätevää.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukuttaa ovea kuin lähteäkseen vaikka ei koskaan missään käy.

Vierailija
4/7 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot heiluvat ikkunassa, tuijottaa pitkään pihassa seisovia autoja, tutkii roskikset tarkkaan...

Vierailija
5/7 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan itse. Kun olet asunut vasta muutaman päivän uudessa asunnossasi, ovikellosi soi ja ovella on joku naapureistasi jollakin tekosyyllä. Itselleni kävi juuri näin. Pari päivää muuttoni jälkeen eräs talon vanhoista asukkaista tuli tilaamaan verhoja, koska kuulemma aikaisempi asukas oli niitä ommellut. Kyseessä on kuitenkin todella pieni taloyhtiö, joten aivan varmasti asukkailla on ollut tiedossa entisen asukkaan muutto etenkin, kun asunto oli tyhjillään reilun viikon ennen muuttoani. Kyseinen kerrostalokyttääjä asui itse seinänaapurini alakerran huoneistossa, josta käsin pystyi asunnon tilannetta seuraamaan. Ilmojen lämmettyä huomasin, että aina kun menin parvekkeelleni, kyttääjä tuli tupakalle terassilleen.

Vierailija
6/7 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät sen yleisavimella tulleena kämpästäsi, kun tulet hakemaan unohtunutta eväsrasiaa kun olet lähtenyt töihin ja korttelin päässä kääntynyt takaisin.

Vierailija
7/7 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääjä yritti kolme kertaa tunkea sisälle auttamaan vesimittarin luvussa. Oli kuulemma AINA auttanut edellistä asukasta, ettei tämän tarvinnut kiivetä katonrajaan. Ei meinannut millään uskoa, että pystyn ihan itse kiipeämään tikkaille ja lukemaan mittarin... 🙃