Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän tai ollenkaan matkustavat ovat rasisteja

Vierailija
03.02.2020 |

Näin mun tuttavapiirissä. Ja piiloudutaan jengin taa jotta voidaan yleisesti haukkua muut kuin suomalaiset. En ymmärrä miksi puolustaa tätä kateellista ja vahingoniloista kansaa? Nämä rasistit ovatkin kyllä syrjäytyneitä mamman ruokapöydässä ja kukkarolla viihtyviä peräkammarin poikia. Ei olla käyty kotikuntaa pidemmällä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko ei halunnut toivottaa tummahipiäiselle poikaystävälleni hyvää joulua puhelimessa. Ei ole koskaan ylittänyt suomen rajoja ja on ahdistunut koko ajan.

Vierailija
2/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissä taas ei tunnu olevan oikein tekemistä noilla asioilla keskenään, siis matkustelulla ja rasismilla. Tunnen todella monia hyvin rasistisia juntteja joiden pitää vähintään kerran vuodessa, mieluiten 2, päästä "etelään" matkoille. Jotkut näistä ei pidä oiken ihmisinäkään Keski-Euroopan eteläpuolella asuvia ihmisiä, tai ainakin ne on heistä jotain primitiivisiä villi-ihmisiä, paljon tyhmempiä kuin suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen reissannut mm. Intiassa ja siinä kyllä oppi arvostamaan Suomea ihan uudella tavalla. En hyväksy nykyisen tp-systeemin väärinkäyttöä ja sitä että täällä asuu sukupolvesta toiseen ulkomaalaisia joilla ei ole aikomustakaan työllistyä (90-luvun somalit). Kai olen sitten rassisti.

Vierailija
4/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ollenkaan matkustava?

Vierailija
5/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiet vievät rasismiin.

Vierailija
6/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Suomeen voi tulla jos nyt ei ihan ala ilmaseksi elää. Ei oo värillä väliä, ulkomaalaiset ovat kivempia persoonia. Tätähän ei ymmärrä kun ollaan kotosuomessa, pienessä piirissä.

Vierailija
7/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on rahasta kiinni.

Vierailija
8/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ollenkaan matkustava?

Et ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
9/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani matkustelu on kyllä lisännyt rasismia huimasti, kun oikein omin silmin näkee, miten alkeellista porukkaa muualla elää. Ennen sitä saattoi nuorena idealistina ajatella, että kaikki me olemme samanlaisia ja yhtä hyviä, mutta paskan marjat! Maailmaa kun kiertää, niin näkee, miten paljon parempia suomalaiset/pohjoismaalaiset kansana ovat kuin ketkään muut. Se vain täytyisi meidän kaikkien tajuta.

Unelmani onkin vahva Pohjoismainen liitto, jolla on rautaiset rajat muuta maailmaa vastaan.

Vierailija
10/10 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yli 30:ssä maassa ja eritoten useissa muslimimaissa vierailu on kyllä vaikuttanut kielteisesti näihin kansallisuuksiin suhtautumiseen. Tiedä häntä onko se sitten mitään rasismia tai ennakkoluuloa kun TIETÄÄ miten ne asiat siellä ovat ja kokee inhotusta esimerkiksi laajamittaista eläinrääkkäystä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi