90 päivää morsiamena maailmalla t. Ammattivalittaja
Tuli tuosta Lisan ja Aladin, Liamin tapauksesta mieleen nykyinen mieheni ja vanhempi poikani. Miten se yhdessä toimeentulo voi olla niin vaikeaa?
Kommentit (16)
Miten tuollaisten välejä voisi parantaa? Ap
Taitaa se olla niin ettei aina mikään auta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko, jos itse olisit puheväleissä sen pojan kanssa?
Tarkoitat varmaan Lauraa? Eihän tuo teidän tilanne ole ollenkaan samanlainen lähtökohdiltaan. Mutta varmaan siinä teidän tilanteessa olisi jotain tehtävissä, mikäli osapuolilla on halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halua olla puheväleissä, kun olen nykyisen mieheni ja perheeni kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Lauraa? Eihän tuo teidän tilanne ole ollenkaan samanlainen lähtökohdiltaan. Mutta varmaan siinä teidän tilanteessa olisi jotain tehtävissä, mikäli osapuolilla on halua olla tekemisissä.
Niin Lauraa tarkoitan ja he pääsivät kaikki sopuun kun katselin youtubesta häitä. Joo, meillä ei varmaan niin ikinä tapahdu. Ap
Ärsyttää muutenkin sarjassa (näin suomalaisena) ihan mieletön valta perheillä. Pahimpana tietysti Submit Intiasta, mutta muutenkin.
Aikuinen ihminen päättää aivan itse, kenen kanssa seurustelee ja menee naimisiin.
Ymmärrän toki huolen esim. tämän 19-vuotiaan muslimiksi kääntyneen tytön kanssa, mutta että kuusikymppisten tekemisiä valvovat jotkut sukulaiset ja omat teini-ikäiset... huoh.
Ei viddu, nyt on kyllä kaukaa haettu aasinsilta...
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää muutenkin sarjassa (näin suomalaisena) ihan mieletön valta perheillä. Pahimpana tietysti Submit Intiasta, mutta muutenkin.
Aikuinen ihminen päättää aivan itse, kenen kanssa seurustelee ja menee naimisiin.
Ymmärrän toki huolen esim. tämän 19-vuotiaan muslimiksi kääntyneen tytön kanssa, mutta että kuusikymppisten tekemisiä valvovat jotkut sukulaiset ja omat teini-ikäiset... huoh.
Sori, se onkin Sumit. Mutta freudilainen iski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halua olla puheväleissä, kun olen nykyisen mieheni ja perheeni kanssa. Ap
Eikö se ole aika ymmärrettävää ottaen huomioon, että miehesi jossain vaiheessa itse halusi, ettei tähän lapseen olla yhteydessä. Miksi nyt nuoren miehen pitäisi haluta pitää yhteyttä? Pikkuveli tietysti olisi vähän eri juttu, ehkä veljekset joskus lähentyvät, se voisi olla hyvä, ilman teitä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole aika ymmärrettävää ottaen huomioon, että miehesi jossain vaiheessa itse halusi, ettei tähän lapseen olla yhteydessä. Miksi nyt nuoren miehen pitäisi haluta pitää yhteyttä? Pikkuveli tietysti olisi vähän eri juttu, ehkä veljekset joskus lähentyvät, se voisi olla hyvä, ilman teitä muita.
Eihän se yhteydenpito onnistukkaan, kun puolin ja toisin eivät pidä toisistaan eivätkä tule toimeen keskenään. Ehkä sitten veljekset joskus lähentyvät. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai, oliko Laura antanut Liamin 6-vuotiaana adotoitavaksi?
Adoptiovanhemmat eivät halunneet ennen paperia allekirjoittaa. Hänhän oli heidän luonaan asunut jo vaikka kuinka pitkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptiovanhemmat eivät halunneet ennen paperia allekirjoittaa. Hänhän oli heidän luonaan asunut jo vaikka kuinka pitkään. Ap
Laura on siis Liamin adoptioäiti eikä biologinen äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on siis Liamin adoptioäiti eikä biologinen äiti?
Ei tässä Laurasta ollut kyse vaan minusta. T. Ammattivalittaja
--