Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kiihottumisesta -- onko normaalia?

Vierailija
02.02.2020 |

Olen heteronainen ja olen kolme kertaa elämäni aikana kiihottunut lähes orgasmiin pelkästään näkemällä seksuaalisväritteisiä signaaleja toiselta ihmiseltä (tosin tulkitsin ne osin sellaisiksi ja olin ihastunut siihen ihmiseen muutenkin). Se toinen ihminen oli nainen ja hänen tietyt eleensä tai tapa liikkua saivat minut kiihottumaan siten, että alapäässä sykki ja se tunne jatkui minuutteja. Olenko jopa piilolesbo ja siis onko tällainen kiihottuminen normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin yleisellä tasolla asiasta läheiseltä ystävättäreltäni ja hän ilmeisesti ei ollut koskaan kokenut ainakaan vastaavaa. Olenkohan nymfomaani tms.? :/

Vierailija
2/4 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä kukaan ei ole 100% hetero. Ehkä sinulla on joku pieni bi jossain hämärässä komerossa siellä jossain vintin perukoilla. Jos näin on, niin sehän on ihan okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä kukaan ei ole 100% hetero. Ehkä sinulla on joku pieni bi jossain hämärässä komerossa siellä jossain vintin perukoilla. Jos näin on, niin sehän on ihan okei.

Ok, sekin kiinnostaa, että onko normaalia, että nainen kiihottuu niinkin selvästi (ei ainoastaan kostumalla)? Se toinen ihminen oli vaatteet päällä, arjessa, ja keskustelimme aivan muista asioista, mutta hänen tapansa olla ja liikkua tekivät vaikutuksen. Olen edelleenkin todella ihastunut häneen, mutta en voi tutustua häneen lähemmin monestakaan syystä. Tunsin häpeää niistä tunteistani pitkään.

Vierailija
4/4 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Kaipuu tuntuu sykkivänä kipuna.