Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kiusattiin ammattikoulussa näin

Vierailija
02.02.2020 |

Yksi tyyppi päätti muutaman kuukauden päästä koulun alkamisesta alkaa kiusaamaan mua. Olivat ilmeisesti ottaneet selvää etten ole kaverillinen ja pitivät sitten sen mukaisen kiusaamiskohtelun.

Huusivat että kasva aikuiseksi, jätti kokonaan koko luokan ulkopuolelle, haukuttiin vammaiseksi ja tönittiin. Vinguttiin että mun pitäis mennä pois kyseisestä koulusta kun ei kuulemma ole mun alaa. Vuoden jaksoin katsella tätä kiusaamista mutta sitten kun opettajat liittyivät tuohon mukaan (mua ei enää päästetty ajamaan hevosilla ollenkaan oli siis tämmönen luonnonvara ala koulu jossa hevostenhoitaja puoli)

Jäin yksin talliin istumaan kun muut lähti ravitunnille.
Välillä itkin vessassa vitutusta pois kun hyökkäsivät koko ryhmän voimalla mua päin. Puututtiin mun henkilökohtaisiin asioihin ja siihen mistä tykkäsin kaikista eniten haukuttiin aina lyttyyn mun kuullen.

Jotkut tytöt kuvasivat salaa mua kännyköillään kun meillä oli kengitystä ja nauroivat tosi räkäisesti aina mulle.
Mietin vaan että miten ihmeessä jaksoin tuon sonnan.
Lopetin koulun kesken sillä verukkeella ettei terveys kestä tuota ammattia. Vaikka olisi kestänyt en vaan jaksanut kiusaamista enää.
He sulkivat mut kokonaan luokan ulkopuolelle ja sain olla jälleenkerran täysin yksin.

Tässäpä mun kokemus jonka ansiosta sairastuin paniikkihäiriöön ja yleiseen ahdistuneisuushäiriöön.
Että kiitos vaan kiusaajille

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattiin?! Tuosta olis voinu tehdä rikosilmoituksen ei ketään saa kuvata ilman lupaa. Ties mihin nekin videot päätyy lopulta. Hyvä ettet jäänyt sinne eivät käyneet käsiksi tai hakanneet. Hirveää tuollainen.

Vierailija
2/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait siis opettajien taholta kiellon ajaa hevosella.

Avaisitko hieman tarkemmin, sillä kai tähän jokin syy oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvattiin?! Tuosta olis voinu tehdä rikosilmoituksen ei ketään saa kuvata ilman lupaa. Ties mihin nekin videot päätyy lopulta. Hyvä ettet jäänyt sinne eivät käyneet käsiksi tai hakanneet. Hirveää tuollainen.

lain mukaan saa kuvata, mutta ei julkaista ilman lupaa.

Vierailija
4/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten sulla nyt menee. Käytkö terapiassa? Saatko apua että pystyt elämää tässä ja nyt, sekä suunnittelemaan tulevaa. Elät traumojesi takia mennssä.

Vierailija
5/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään terapiaa tarvii kusipäiden huonon itsetunnon takia. Kun niitä ei tarvitse nähdä elämä on loistavaa ja tällä hetkellä onneksi asun niin isossa kaupungissa ettei niitä tule vastaan

Tietääkseni ketään tiettyä ei saa kuvata ja pilkata.

Vierailija
6/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy oli se kiusaaminen. Kun he lähtivät siihen mukaan. Opettajat. Vaikka kiusaamiseen pitää puuttua. Niin ei. Vaikka kyllä näkivät ettei mene hyvin siellä.

Vierailija
7/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrakkaissa ihmisissä on yllättävän paljon yksilöitä, jotka kohtelevat toisia ihmisiä törkeällä tavalla.

Vierailija
8/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy oli se kiusaaminen. Kun he lähtivät siihen mukaan. Opettajat. Vaikka kiusaamiseen pitää puuttua. Niin ei. Vaikka kyllä näkivät ettei mene hyvin siellä.

Ymmärsinkö nyt oikein?

Koulukaverisi kielsivät sinua ajamasta hevosella ja käskivät myös opettajien tehdä samoin.

Kuulostaa aika oudolta, ellei kieltoon ollut jotain perusteltua syytä.

Mitä opettajasi kertoi kiellon syyksi kun kysyit sitä häneltä?

Vierailija
9/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä puuttuu empatia ja sosiaalisuus. Tuntevat seksuaalista hyvää vain hevosen selässä ja luultavasti kaikilla hevosen hampaat... Hyvä kun pääsit sieltä pois tai vaarana olisi, että seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
10/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksestasi saa kuvan, että sinulla on joitakin rajoitteita, jotka hankaloittivat koulunkäyntiäsi.

Jos "tekosyynä" lopettamiseesi oli, ettei terveytesi kestä kyseistä alaa, voisiko olla mahdollista, että rajoitteesi haittasivat koulunkäyntiä riittävästi (esim, kokemasi ratsastuskielto johtui koulun vastuusta jos sinulle tapahtuisi loukkaantuminen sen aikana), että sen seurauksena myös opiskeulukaverisi joutuivat rajoittamaan omaa toimintaansa?

Vierailija
11/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksestasi saa kuvan, että sinulla on joitakin rajoitteita, jotka hankaloittivat koulunkäyntiäsi.

Jos "tekosyynä" lopettamiseesi oli, ettei terveytesi kestä kyseistä alaa, voisiko olla mahdollista, että rajoitteesi haittasivat koulunkäyntiä riittävästi (esim, kokemasi ratsastuskielto johtui koulun vastuusta jos sinulle tapahtuisi loukkaantuminen sen aikana), että sen seurauksena myös opiskeulukaverisi joutuivat rajoittamaan omaa toimintaansa?

Anteeks mitä? Tuutko sä huutelemaan jostain hiton rajoitteista tänne kun se oli ihan normaali koulu. Ole hiljaa jos ei oo muuta kuin samanlaista haukkumista mitä näillä idiooteilla.

Vierailija
12/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mitä? Tuutko sä huutelemaan jostain hiton rajoitteista tänne kun se oli ihan normaali koulu. Ole hiljaa jos ei oo muuta kuin samanlaista haukkumista mitä näillä idiooteilla.

Normaalissakin koulussa voi olla opiskelijoina ihmisiä, joilla on joitakin rajoitteita esim. liikuntakyvyssä.

Sitähän minä tässä yritän kartoittaa, mikä saisi opettajan kieltämään oppilaalta osallistumisen hevosella ratsastamiseen.

Täytyyhän siihen opettajan taholta olla joku syy ja siksi kysyin minkä selityksen opettaja Ap:lle antoi?

Vierailija
13/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä sikoja noi tyypit pönkittää omaa itsetuntoaan kun huomaa jonkun jolla menee hyvin. Pitää vähän esittää kovista joujou ja ollaan niin khuuleja ettäääh

Vierailija
14/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalissakin koulussa voi olla opiskelijoina ihmisiä, joilla on joitakin rajoitteita esim. liikuntakyvyssä.

Sitähän minä tässä yritän kartoittaa, mikä saisi opettajan kieltämään oppilaalta osallistumisen hevosella ratsastamiseen.

Täytyyhän siihen opettajan taholta olla joku syy ja siksi kysyin minkä selityksen opettaja Ap:lle antoi?

En koskaan saanut tietää. Ja mulla kyllä toimii kaikki raajat ihan normaalisti että takso mykket vaan.

Vierailija
15/15 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vielä uskon että luokkakaverit kiusaa, mutta tunneilta poisjättämiseen opettaja tarvitsee pätevän syyn. Päteväksi syyksi ei riitä se, että sua kiusataan, koska se syy pitää kirjata ylös myös papereihin joilla seurataan sun opintojesi edistymistä.

Kuinka pärjäsit niiden hevosten kanssa?