Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut onnistuneita kuvia päiväkotikuvauksessa?

Vierailija
31.01.2020 |

Päiväkotien valokuvaus on kilpailutuksen vuoksi järkyttävän huonolaatuista. Nykyaikaisilla vehkeilläkään ei nähdä vaivaa että lapset näyttäisivät edes jossain määrin terveen näköisiltä pikkuisilta. Onko kukaan saanut onnistuneita kuvia?
Pahinta on se että kuvaajat jättävät tulematta sovittuna päivänä ja sitten kun vaivaantuvat paikalle taustaksi laitetaan yrjönvärinen kangas.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun molemmilla lapsella oli ihan onnistuneet kuvat. Myös yhteiskuva heistä oli ihana.

Vierailija
2/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsista ikinä saa mitään "huonoja" kuvia <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Meillä on joka kerta ollut hämmästyttävän hyvät kuvat. Oikein ihmettelen, mitä ne tekivät, että saivat mun ujon lapsen hymyilemään niin aidon näköisesti. (Nyt ei enää onnistu, 12 v. 😄)

Vierailija
4/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vie ihmeessä lapsesi itse valokuvaajalle vai nuukkuutasiko haluat päiväkodin huonolaatuisia kuvia?

Vierailija
5/6 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kuvaajan vika, jos malli on huono?

Vierailija
6/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä aina onnistuneet! Viimeksi ihmettelin kovasti, kun oli hoitovapaapäivä kuvauspäivänä ja vein lapsen vain käymään kuvaa varten ja raukka huusi kuin syötävä kun yhtäkkiä häivyin - silti kuvaaja sai ihania naurukuvia mussukasta. Eli aina onnistuneet jo useammalla lapsella. Olen tosi iloinen että näitä vielä järkätään, en saisi ikinä itsekseni lapsia valokuvaamoon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi